حمله پاتریس اورا به گواردیولا: پپ نمی‌خواهد تیمش رهبری باشخصیت داشته باشد/ او نظر کسی جز خودش را قبول ندارد

حمله پاتریس اورا به گواردیولا: پپ نمی‌خواهد تیمش رهبری باشخصیت داشته باشد/ او نظر کسی جز خودش را قبول ندارد

به گزارش خبرگزاری تسنیم، پاتریس اورا با انتقاد از پپ گواردیولا او را مقصر اصلی ناکامی اخیر منچسترسیتی در صعود به فینال لیگ قهرمانان اروپا و شکست برابر رئال مادرید دانست.

بازیکن سابق تیم‌های مارسی، نیس، موناکو، منچستریونایتد، یوونتوس و وستهام به شبکه پرایم ویدئو گفت: منچسترسیتی در تیمش به رهبر نیاز دارد اما گواردیولا نمی‌خواهد تیمش رهبر داشته باشد. او نمی‌خواهد تیمش شخصیت داشته باشد. او خودش را تنها رهبر تیم می‌داند. به همین دلیل گاهی اوقات به مشکل می‌خورند از هیچ کسی نظر نمی‌پرسد و در واقع در تیمش کسی نیست که به آنها کمک کند.

اورا افزود: گواردیولا همه تیم‌هایش را اینگونه می‌چیند. او نمی‌تواند با بازیکنانی که با شخصیت و صاحب‌نظر باشند کار کند. در بارسلونا هم همین کار را کرد و تیمی ساخت که بتواند همه را کنترل کند و هر وقتی که کار گره می‌خورد همیشه فقط او بود که تصمیم  می‌گرفت. سیتی (در اروپا) اشتباه کرد. این یک واقعیت است. آنها شوکه شدند. مرا یاد پاری‌سن‌ژرمن انداختند. این‌ها باشگاه‌هایی هستند که فقط پول دارند. رئال مادرید هم پولدار است اما تاریخچه‌ای غنی دارد. منچسترسیتی فقط پول دارد و بازیکنانی که در این تیم بازی می‌کنند هم فقط به خاطر پول به آنجا رفته‌اند. در واقع دلیل اول یک بازیکن از پیوستن به سیتی درآمد بیشتر است و بعد از آن کسب جام.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم