حیدری: حضور در قهرمانی جهان کار ما را در آسیا راحت‌تر می‌کند

حیدری: حضور در قهرمانی جهان کار ما را در آسیا راحت‌تر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، صابر حیدری بازیکن جوان تیم ملی هندبال کشورمان پیش از دیدار مقابل تیم اسلوونی در مرحله نهایی مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۳ در رابطه با این رقابت‌ها اظهار کرد: خوشحالم که نتیجه تلاش چندین ساله بازیکنان، مربیان و فدراسیون گرفتیم و توانستیم تاریخ‌سازی کنیم.

وی ادامه داد: برای اولین بار از مرحله مقدماتی مسابقات قهرمانی جهان صعود کردیم. وضعیت خیلی خوبی داریم و آماده‌تر و باتجربه‌تر شدیم. توانستیم اشتباهاتمان را مقابل تیم‌های برتر کم‌تر کنیم. این موضوع به ما کمک می‌کند تا بتوانیم در آسیا راحت‌تر کار کنیم.

حیدری افزود: برای دور بعدی مسابقات آماده هستیم و مشتاق به بازی مقابل تیم‌های خوبی مانند اسلوونی، فرانسه و لهستان هستیم. من به شخصه مشتاق هستیم که مقابل اسطوره‌های هندبال جهان که در تیم‌های حریف حضور دارند، می‌توانیم بازی و تجربه کسب کنیم.

بازیکن جوان تیم ملی هندبال مردان عنوان کرد: در مرحله مقدماتی بازی‌های سختی مخصوصاً مقابل شیلی داشتیم. خداراشکر بازی‌های خوبی را پشت سر گذاشتیم تا با کسب تجربه بیشتر برای رقابت با حریفان خود در مرحله بعدی آماده شویم. این تیم‌ها بهترین‌های جهان هستند و این موضوع بسیار برای ما قشنگ است که بتوانیم جلوی تیم‌های مقدر دنیا بایستیم. امیدوارم بتوانیم در این مسابقات عملکرد خوبی داشته باشیم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد.