خداداد عزیزی : دایی الگوی خوبی برای فوتبال و درس است

خداداد عزیزی : دایی الگوی خوبی برای فوتبال و درس است

به گزارش خبرگزاری مهر، خداداد عزیزی در افتتاحیه سالن تخصصی آکادمی فوتبالش در جمع نوجوانان و جوانان گفت: فوتبالیست شدن درآمد خوبی دارد اما در کنار آن باید ضمن اخلاقمداری درس را هم با جدیت دنبال کنید تا بتوانید به جایگاه خوب اجتماعی دست پیدا کنید.

خداداد با اشاره به تحصیلکرده های فوتبال ملی ایران، دایی را یکی از الگوهای مناسب فوتبالیست ها جوان معرفی کرد و افزود: مدارج عالی تحصیلاتی قطعا در شکل فوتبال و زندگی افراد تاثیر مهمی دارد.

در این مراسم که با حضور علوی رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر مشهد و تعدادی از ستاره های قدیمی فوتبال برگزار شد خداداد با ابراز تاسف از خالی شدن تیم های ملی از بازیکنان مشهدی گفت: اولین قدم در این راه داشتن تیم های لیگ برتری در رده های سنی پایه است. استعدادهای شهر که در آکادمی ها شناسایی می شوند به پیشرفت نخواهند کرد مگر اینکه در میادین رسمی کشوری به میدان بروند.

او از رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر درخواست کرد امکاناتی مهیا شود تا مشهد بتواند در لیگ های برتر رده های پایه با خرید امتیاز حضور چشمگیرتری داشته باشد.

خداداد علت عقب گرد فوتبال خراسان را عدم اعتماد به نیروهای بومی و سرمایه های شهری عنوان کرد و افزود: تا نتوانیم بستر مناسبی برای ظهور استعدادهای شهر فراهم کنیم و همچنان مصرف گرا باقی بمانیم باید به شکلی آسانسوری و با هزار زحمت و منت در فوتبال کشور صعود و سقوط کنیم.

در این مراسم علوی رئیس کمیسیون ورزش شورای شهر هم وعده داد تا علاوه بر تامین زیر ساخت ها برای فوتبال رده های پایه امکاناتی را فراهم کندتا خراسان بتواند با خرید امتیاز وارد لیگ های معتبر کشوری در رده های پایه ها شود.

منبع : مهر