خودرو 2 تا 10 میلیون تومان ارزان شد

خودرو 2 تا 10 میلیون تومان ارزان شد

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار خرید و فروش خودرو همزمان با روند کاهشی قیمت دلار شاهد ریزش قیمتها در انواع محصولات بوده است.

به اعتقاد فعالان بازار قیمت خودرو در هفته گذشته به دلیل افزایش نرخ ارز دو تا ۵ درصد در محصولات داخلی و مونتاژی افزایش پیدا کرده بود که با کاهش قیمت ارز این افزایش قیمت ها متوقف شد.

حتی در برخی از محصولات بازار شاهد ریزش قیمتی هم بوده است. به عنوان نمونه پژو ۲۰۶تیپ دو از ۲۷۲ میلیون تومان با کاهش ۱۰ میلیون تومان به  262 میلیون تومان ، سمند ال ایکس با کاهش 4 میلیون تومانی از 255 میلیون تومان به 251 میلیون تومان، پژو پارس سال از 287 میلیون تومان با کاهش 8 میلیون تومانی 279 میلیون تومان به فروش می رسد.

علاوه براین در محصولات مونتاژی نیز کاهش قیمتها از ۱۰ تا ۲۵ میلیون توامن بوده است که این روند کاهش در خودروهای جک و هایما ملموس‌تر است.

به گزارش تسنیم در بازار امروز خرید و فروش خودرو، دنا معمولی ۳۵۳ میلیون تومان، پژو ۲۰۶ تیپ پنج ۳۰۵ میلیون تومان، رانا پلاس ۳۰۸ میلیون تومان، سمند سورن پلاس ۳۰۸ میلیون تومان، سایپا ۱۱۱ با قیمت ۱۷۲ میلیون تومان، سایناپلاس ۱۹۹ میلیون تومان، کوئیک ۱۵۴ میلیون تومان، تیبا دو ۱۸۳ میلیون تومان مورد معامله قرار می گیرد.

انتهای پیام/

 

منبع : تسنیم