خوزستان یکی از قطب‌های کشتی فرنگی است

خوزستان یکی از قطب‌های کشتی فرنگی است

هادی عامل در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: حضور فرنگی‌کاران خوزستان در تیم‌های مختلف شهرهای دیگر بیانگر استعداد جوانان خوزستانی در کشتی فرنگی است.

وی، وظایف اداره کل ورزش و جوانان استان خوزستان را در حوزه کشتی حائز اهمیت دانست و افزود: با توجه به ظرفیت موجود باید بیشتر از کشتی در شهرستان‌های خوزستان مراقبت و همچنین زمینه رشد قهرمانان در این ورزش بیش از گذشته فراهم شود.

پیشکسوت و گزارشگر کشتی کشور، مدال المپیک را فراتر از یک مدال ورزشی نامید و گفت: کشتی به واسطه یک ورزش مدال آور المپیکی فارغ از ارزش ورزشی مدال‌ها وقتی در المپیک مدال گرفته شود، ارزش اجتماعی و اقتصادی و افتخار ارزنده برای کشور پیدا می‌کند.

وی افزود: فرمانداران، شهرداران و سایر مسئولان استان و شهرستان‌ها نگاهی ویژه به ورزش کشتی داشته باشند تا ورزشکاران بتوانند در المپیک مدال کسب کرده و به نسبت گذشته بهتر عمل کنند.

عامل تصریح کرد: همواره میزبانی خوزستانی‌ها پرشور و مطلوب و بسیار خوب بوده است به ویژه اندیمشکی‌ها که تماشاچی‌ها چه در جام تختی که در گذشته انجام شد و چه لیگ برتر، بدون هیچ مشکلی به تشویق کشتی‌گیران پرداخته و موجب تماشایی شدن کشتی‌ها می‌شوند.

منبع : مهر