خون شهدای فلسطینی هرگز به هدر نخواهد رفت

خون شهدای فلسطینی هرگز به هدر نخواهد رفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «اسماعیل هنیه»، رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس، خون شهدای اخیر فلسطینی را بسیار ارزشمند توصیف کرد که هرگز به هدر نخواهد رفت.

به گفته هنیه، خون چهار شهید اخیر در فلسطین در مسیر آزادسازی قدس و مسجدالاقصی ریخته شده است و باید به این قهرمان افتخار کرد، چون آنان قهرمانانی هستند که معادله مقاومت برای حمایت از دوران پس از نبرد شمشیر قدس را تحکیم کردند.

مقام ارشد حماس در ادامه تاکید کرد که چهار شهید فلسطینی با جانفشانی خود نشان دادند که مسجدالاقصی و قدس نگهبانانی دارد که از آن دفاع خواهند کرد.

رژیم صهیونیستی طی بامداد امروز مرتکب اقدامات جنایتکارانه جدیدی علیه فلسطینیان ساکن کرانه باختری و قدس اشغالی شد. نظامیان این رژیم ضمن یورش به کرانه باختری، فلسطینیان ساکن این منطقه را هدف اصابت گلوله‌های جنگی قرار دادند. به دنبال این یورش وحشیانه تعدادی از شهروندان فلسطینی به شهادت رسیدند. این اتفاق در شهر جنین رخ داد.

همزمان در قدس اشغالی نیز نظامیان رژیم صهیونیستی در ساعات بامدادی به قدس اشغالی نیز یورش بردند. در این حمله هم ۲ شهروند فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و شماری دیگر به شدت زخمی شدند. این اقدامات خصمانه و جنایتکارانه صهیونیست‌ها واکنش‌های متعددی را در محافل سیاسی فلسطین به دنبال داشت.

منبع : مهر