دانشگاه تبریز میزبان پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان شد

دانشگاه تبریز میزبان پانزدهمین المپیاد ورزشی دانشجویان شد

به گزارش خبرگزاری مهر، هاشم داداش پور معاون وزیر و رییس سازمان امور دانشجویان کشور ضمن قدردانی از دانشگاه تبریز به خاطر قبولی میزبانی المپیاد ورزشی دانشجویان، خاطر نشان کرد: سازمان حمایت‌های لازم را در خصوص برگزاری شایسته این المپیاد بعمل خواهد آورد.

وی در این نشست از المپیاد ورزشی بعنوان فرصتی برای شناسایی و کشف استعداد دانشجویان یاد کرد و اظهار داشت: در حال حاضر یکی از مشکلات دانشجویان بخصوص دختران، فقر حرکتی است و برگزاری جشنواره‌ها و المپیادهای ورزشی همچنین ورزش‌های همگانی در ایجاد نشاط و شادابی و رفع مشکلات حرکتی دانشجویان می‌تواند نقش آفرین و اثربخش باشد.

رئیس سازمان امور دانشجویان از دانشگاه‌های کشور و استان آذربایجان شرقی و نیز مراکز تربیت بدنی و ورزشی استان برای هرچه باشکوه‌تر برگزار شدن این المپیاد مشارکت فعال داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی سازمان امور دانشجویان، در ادامه رییس دانشگاه تبریز نیز در سخنانی، برگزاری المپیاد را به عنوان یک فرصت برشمرد و از انتخاب این دانشگاه برای بار دوم تقدیر کرد.

در این جلسه علی دوست مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان ضمن قدردانی از حمایت‌های رییس سازمان امور دانشجویان و سایر مسئولین سازمان از توسعه ورزش دانشگاه‌ها، از مسئولین دانشگاه تبریز در خواست نمود از تمامی پتانسیل‌های موجود در استان به منظور برگزاری شایسته پانزدهمین المپیاد فرهنگی، ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌های سراسر کشور استفاده کنند.

پانزدهمین المپیاد فرهنگی ورزشی دانشجویان دختر و پسر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی کشور با مشارکت ۵ هزار شرکت کننده در دو بخش پسران و دختران تابستان امسال در دانشگاه تبریز و در سه رشته تیمی و ۷ رشته انفرادی برگزار خواهد شد.

منبع : مهر