داور به طارمی توهین کرد و به او گفت «فریبکار»/ واکنش به بحث تبانی

داور به طارمی توهین کرد و به او گفت «فریبکار»/ واکنش به بحث تبانی

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پورتو فردا شنبه در چارچوب هفته سی و دوم لیگ فوتبال پرتغال به مصاف ویزلا می‌رود.

«سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو در نشست خبری پیش از این مسابقه حاضر شد و به سئوالات مختلف از جمله بحث تبانی در بازی پرگل این تیم مقابل پورتیموننزه پاسخ داد. او در ادامه بحث را به داوری بحث برانگیز دیدار پورتو مقابل براگا کشاند و از داور آن مسابقه به شدت انتقاد کرد.

کونسیسائو در خصوص باز شدن پرونده تحقیقات از مسابقه با پورتیموننزه این اتفاق را محکوم کرد و گفت: افراد زیادی هستند که در این محیط حرکت می‌کنند و اولویت‌های خودشان را دارند. کار من این است که تیمم را برای پیروزی آماده کنم. فکر می‌کنم شرم آور است. مایه شرمساری است که این تحقیق برای یک مربی و یک تیم باز باشد اما این آینه فوتبال پرتغال است. افراد زیادی هستند که به دنبال آن چیزی می‌روند که روزانه گفته می‌شود و نه چیزی که به صورت واقعی رخ می‌دهد.

وی سپس با تاکید بر اینکه سطح بعضی از مسائل در فوتبال پرتغال پایین آمده است، به اتفاقات بازی با براگا اشاره کرد و گفت: در دوران بازی من، داورانی بودند که به بازیکنان پاسخ می‌دادند، اما حالا توهین می‌کنند همانطور که در دیدار با براگا اتفاق افتاد.

سرمربی پورتو افزود: داور آن بازی به معنای واقعی کلمه طارمی را متقلب و فریبکار خطاب کرد و به فرانسیسکو (پسر کونسیسائو) گفت “امروز چرا زمین نخوردی؟ ” وقتی لوئیس گونکالوس (یکی از اعضای نیمکت پورتو) کارت قرمز گرفت، داور به او گفت: “حالا احتیاط کن. “

کونسیسائو همچنین نشست خبری خود را با کوبیدن دستش روی میز مقابلش و به سبک «ژوزه مورینیو» به پایان رساند و گفت: در براگا به بازیکنان توهین شد. هیچکس در مورد آن صحبت نمی‌کند. در برابر این، در برابر همه اینها، ما هر کاری برای پیروزی انجام خواهیم داد. برای پیروزی.

منبع : مهر