درباره حوادث امنیتی در شمال «بغداد» تحقیق می کنیم

درباره حوادث امنیتی در شمال «بغداد» تحقیق می کنیم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روسیا الیوم، ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق امروز یکشنبه بیانیه‌ای را در خصوص اخبار ضد و نقیض پیرامون وقوع عملیات تروریستی در طارمیه واقع در شمال بغداد، منتشر کرد.

بر اساس این گزارش، در بیانیه ستاد اطلاع رسانی امنیتی عراق آمده است: برخی از رسانه‌ها اخباری را مبنی بر حمله گسترده تروریست‌های تکفیری داعش به طارمیه در شمال بغداد منتشر کرده‌اند که صحت آن را نمی‌توانیم تأیید کنیم.

در ادامه بیانیه مذکور عنوان شده است: اطلاعات اولیه ما حاکی از کشته شدن یک فرد در شمال بغداد است. نیروهای امنیتی در حال حاضر در منطقه وقوع حادثه حضور دارند و تحقیقات در این خصوص را آغاز کرده اند.

در این بیانیه همچنین تأکید شده است: ما در حال حاضر نمی‌توانیم تأیید کنیم که یک عملیات تروریستی در طارمیه رخ داده است. تحقیقات ادامه دارد تا مشخص شود حادثه در شمال بغداد تروریستی بوده است یا جنایی. آنچه که واضح به نظر می‌رسد، این است که داعش در منطقه طارمیه حضور ندارد.

گفتنی است، پیشتر برخی رسانه های عراقی اعلام کردند که بخش هایی از منطقه طارمیه در شمال بغداد هدف حمله گسترده تروریست های داعش قرار گرفته است و به دنبال آن شماری از غیرنظامیان کشته و زخمی شده اند.

منبع : مهر