دروازه استقلال هنوز در تهران باز نشده/ سه گل خورده در شهرستان

دروازه استقلال هنوز در تهران باز نشده/ سه گل خورده در شهرستان

به گزارش خبرنگار مهر، دروازه تیم فوتبال استقلال در آخرین ثانیه‌های دیدار مقابل آلومینیوم در اراک باز شد تا یک پیروزی با ارزش خارج از خانه از دست رفته و به قول فرهاد مجیدی این تیم دو امتیاز بسیار با ارزش را از دست بدهد. گلی که استقلال در اراک دریافت کرد، سومین گلی بود که از ابتدای فصل جاری تا کنون دریافت کرده تا به واسطه این عملکرد فوق‌العاده شاگردان مجیدی دارای بهترین ساختار و خط دفاعی در این فصل باشند.

در این فصل توپ تنها سه بار از خط دروازه آبی پوشان عبور کرده که هر سه بار هم این اتفاق در دیدارهای خارج از خانه و خارج از تهران روی داده است. نخستین بار شاگردان مجیدی در هفته چهارم و دیدار مقابل فجر سپاسی در شیراز دروازه شان باز شد. سپس از صنعت نفت در آبادان گل خوردند و برای سومین بار هم در اراک مقابل آلومینیوم تسلیم شدند.

استقلالی‌ها هفت بار در تهران به میدان رفته‌اند که ۶ دیدار آنها خانگی بوده و در ورزشگاه آزادی برگزار شده است و در هیچ یک از این ۷ دیدار دروازه این تیم باز نشده است تا تمام گل‌های خورده آنها خارج از تهران باشد.

دو گل از سه گلی که آبی پوشان در این فصل خورده‌اند بعد از دقیقه ۹۰ بوده و دو گل از سه گل نیز از روی ارسال ضربات ایستگاهی بوده و تنها یک گل را در جریان بازی دریافت کرده‌اند. همچنین دو گل از این سه گل وارد دروازه سید حسین حسینی شده و یک بار هم توپ از خط دروازه علیرضا رضایی عبور کرده است. آبی پوشان با ۱۰ کلین شیت دارای بیشترین تعداد کلین شیت هستند و سید حسین حسینی نیز با هشت کلین شیت پیشتاز همه دروازه‌بان‌هایی است که در لیگ حضور دارند.

منبع : مهر