دستگاه های اجرایی از فرصت‌سوزی در فصل کاری پرهیز کنند

دستگاه های اجرایی از فرصت‌سوزی در فصل کاری پرهیز کنند

به گزارش خبرنگار مهر، سید غنی نظری عصر پنجشنبه به اتفاق استاندار اردبیل و تنی چند از مدیران در بازدید از پروژه‌های راهسازی، صنعتی و کشاورزی شهرستان خلخال اظهار کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی در استان و شهرستان‌ها از فرصت سوزی پرهیز کنند و فرصت فصل کاری را از دست ندهند.

وی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده در خصوص احداث تونل خلخال به اسالم و اخذ ردیف‌ها برای اعتبارات این پروژه گفت: طرح ساخت این پروژه در جاده خلخال به اسالم در ردیف بودجه امسال قرار گرفته و برای ادامه ساخت این تونل برای رفع مشکل اساسی مردم در تردد از گردنه الماس پیگیر اخذ ماده ۲۳ برای شروع این پروژه هستیم.

نماینده مردم خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی در خصوص جاده خلخال، کلور درام گفت: الحمدالله پروژه در قطعه اول در محدوده شهر کلور، روستای درو و اسبو توسط شرکت ترانشه پل راه فعال و در قطعه دوم در محدوده روستای تیل، جعفرآباد، قشلاق دیز نیز با حضور شرکت جهاد نصر ادامه دارد و طبق قول راه شهرسازی استان اردبیل این پروژه تا پایان سال قابل تردد خواهد بود.

نظری تکمیل جاده ۱۳ کیلومتر هشجین به سرچم و آغاز عملیات سد شهید پستی هشجین را خواستار شد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده در خصوص آسفالت جاده خلخال به اسالم در حوزه گیلان و مشکلات تردد مردم از این محور، پیگیر راه اندازی باسکول در این محور و جلوگیری از حمل اضافه بار شن و ماسه در این جاده برای جلوگیری از تخریب این جاده‌ها هستیم.

وی از تخصیص ۳۶۰ میلیارد برای ساخت مسکن در استان اردبیل و فرصت لازم برای توسعه این امر در شهرستان خلخال خبر داد و گفت: بنیاد مسکن استان در خصوص ساخت مسکن اقدامات خوبی را شروع کرده و در ادامه نیز با پیگیری‌های انجام شده نهضت مسکن ملی، مثل اقدام ملی مسکن برای کسانی که مسکن ندارند شروع و از تیرماه عملیات اجرایی آغاز خواهد شد.

منبع : مهر