دشمن نمی‌تواند وحدت بین شیعه و سنی را خدشه دار کند

دشمن نمی‌تواند وحدت بین شیعه و سنی را خدشه دار کند

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی در حاشیه سفر به سیستان و بلوچستان اظهار داشت: حوادث تلخی در شهر زاهدان رخ داد که به دنبال آن مردم دچار خسارت شده و تخریب‌هایی صورت گرفت بنابراین با توجه به ضربه‌ای که به دستگاه‌های دولتی، مردم و خدمات عمومی وارد شد، این سفر به زاهدان برنامه ریزی شد.

وی افزود: متأسفانه عده‌ای از هم وطنان در این حوادث جان باختند که این حادثه تلخ باید بررسی شود و دلیل سفر بنده نیز همین است تا موضوع را از نزدیک بررسی و ابعاد آن را مشاهده کنم.

وزیر کشور ادامه داد: این اتفاقات که از سوی گروهی آشوبگر صورت گرفت خسارات زیادی را به شهر زاهدان وارد نمود و باعث شد تا خانواده‌هایی عزادار شوند که به آنان تسلیت گفته و همه‌ی ما در غم آنها شریک هستیم.

وحیدی خاطرنشان کرد: مردم بلوچ بزرگوار ما همواره با خونگرمی حافظ مرزها بودند و نقش مهمی را در تحکیم نظام جمهوری اسلامی داشتند دچار خسارت شدند، که تسلیت عرض می‌کنم و امیدوارم آلامی که برای این برای آنان به وجود آمده برطرف شود و با آرامش بتوانیم کار توسعه این استان را دنبال کنیم.

وی تصریح کرد: آنچه اهمیت دارد این است که دشمنان نمی‌خواهند وحدت شیعه و سنی، بلوچ و غیر بلوچ، آرامش و رشد را ببینند و ما باید همگی دست به دست هم دهیم و بر دهان آنها مشت بزنیم.

وزیر کشور افزود: این خسارات که توسط آشوبگران ایجاد شده باید بررسی و در رابطه با اینها تصمیم گیری شود.

منبع : مهر