دوره چهار سال تحول فوتبال را پیش رو داریم

دوره چهار سال تحول فوتبال را پیش رو داریم

به گزارش خبرنگار مهر، صمد نوتاش عصر سه‌شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل اظهار کرد: با همراهی اعضای مجمع و رؤسای هیئت‌های شهرستان‌ها در چهار سال پیش رو برنامه تحول فوتبال استان را تدارک دیدیم تا زمینه اجرای آن را فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: فوتبال استان اردبیل در ایام کرونا با برخی محدودیت‌ها و حتی تهدیدها روبه‌رو شد که انتظار می‌رود در ایام پساکرونا با بهبود شرایط بهداشتی جامعه ورزشکاران و رؤسای هیئت‌ها بتوانند شرایط مطلوبی را در این رشته ورزشی تجربه کنند.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل گفت: در کنار ایجاد تحول در فوتبال استان اردبیل، در همه پایه‌های سنی به ویژه بحث استعدادیابی از رؤسای هیئت‌های شهرستان‌ها خواسته‌ایم تا توجه جدی به تیم‌های فوتبال پایه داشته باشد.

نوتاش با قدردانی از حضور سرپرست فدراسیون در برگزاری انتخابات هیئت استان افزود: سعی کردیم به رغم همه کارشکنی‌ها و محدودیت‌ها به شکل مناسب و مطلوب مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل را برگزار کنیم که از همراهی اصحاب رسانه در بحث اطلاع‌رسانی در این بخش قدردانی می‌کنیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تلاش ما با همراهی اعضای مجمع و رؤسای هیئت‌های شهرستانی بر این خواهد بود تا از فرصت خدمتگزاری به نفع شایسته استفاده کرده و توسعه کمی و کیفی فوتبال استان را رقم بزنیم.

رئیس هیئت فوتبال استان اردبیل ارتقا فوتبال استان را نیازمند همراهی و همکاری پیشکسوتان و دلسوزان اعلام کرد و ادامه داد: در چهار سال پیش رو مهمترین برنامه ما حضور یک تیم از استان اردبیل در لیگ دسته ۲ خواهد بود که با حمایت و پشتیبانی این تیم بتوانیم آن را تا رده لیگ اول و برتر هدایت کنیم.

مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال استان اردبیل در حالی بدون حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل و کاندیداهای ثبت‌نام شده در سالن امیران اردبیل برگزار شد که گفته شده به رغم تمایل سرپرست فدراسیون فوتبال و رئیس هیئت برای دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان، اجازه دیدار به دلیل برخی مسائل پشت پرده داده نشده و ورزش و جوانان استان اردبیل حاضر به برگزاری مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال در موعد مقرر نبود و به اشکال مختلف و با کارشکنی‌های متعدد در ماه‌های اخیر سعی داشت تا صمد نوتاش را از چرخه رقابت مجمع انتخاباتی هیئت فوتبال خارج کند اما اعضای هیئت با اعتمادی مجددی به صمد نوتاش در سومین دوره مسئولیت چهار ساله خود، سعی کردند تا پاسخی روشن و شفاف به کارشکنی‌های ورزش و جوانان استان اردبیل بدهند.

منبع : مهر