دولت به کنترل بازار توجه بیشتری داشته باشد

دولت به کنترل بازار توجه بیشتری داشته باشد

به گزارش خبرنگار مهر، غلامحسین رضوانی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه ۱۲ آبان ماه) مجلس شورای اسلامی، ضمن گرامیداشت سیزدهم آبان ماه و سالروز تسخیر لانه جاسوسی در تذکر شفاهی خود، گفت: درست‌ترین حرکت سیاسی مردم ایران در چند صد سال گذشته مشارکت گسترده در انقلاب اسلامی به رهبر ابرمرد تاریخ، امام کبیر (ره) بود که معادلات سیاسی حاکم بر آن زمان را بر هم زد و آن نظام مبتنی بر نظام دوقطبی بود.

وی اظهار داشت: شیطان بزرگ بعد از پیروزی انقلاب فرصت یافت تا مانند سایر کشورها سفارتخانه‌ای فعال داشته باشد به طوری که حتی در مقابل تحرک گروهک‌ها مورد حمایت قرار گرفت، اما ذات استکباری مانع از آدم شدن آمریکا بود. بنابراین در سالروز تبعید امام(ره) از ایران و کشتار دانش‌آموزان به دست عوامل آمریکا، انقلاب دوم بزرگتر از انقلاب اول اتفاق افتاد تا به طراحی‌های آمریکای خبیث در تجزیه‌طلبی، کودتاها، کشتارها و ترورهای هدفمند پایان داده شود.

نمانده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شیطان بزرگ در رسیدن به هدفش یعنی نابودی کشور و نظام ما ناکام شد، تصریح کرد: حماقت‌های آمریکا ادامه یافت و به جای انکه سر عقل بیاید، تصمیم به قطع روابط دیپلماتیک با ایران گرفت که البته بعدا ابراز پشیمانی کرد، اما اکنون آنها که ایران را به ستیزه‌جویی با شیطان بزرگ متهم می‌کنند روسیاه هستند و آنچه مهم است تحقق وعده‌های امام(ره) است که زمستان می‌رود و روسیاهی‌اش به دین‌ستیزان غرب‌گرا می‌ماند.

رضوانی همچنین از رئیس جمهور خواستار کنترل بازار شد و گفت: امیدواریم به این موضوع توجه شود تا موجبات نارضایتی بیشتر مردم فراهم نشود.

منبع : مهر