راهیابی فردیناند و چک به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس

راهیابی فردیناند و چک به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس

به گزارش خبرگزاری تسنیم، با اعلام سایت رسمی لیگ برتر انگلیس، نام ریو فردیناند وارد تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس شد. مدافع پیشین منچستریونایتد پس از رأی‌گیری عمومی به‌صورت آن‌لاین و نظر کارشناسان لیگ برتر به این مهم دست یافت. نام فردیناند از بین لیست 15نفره‌ای از بازیکنان از جمله هم‌تیمی‌های پیشین خود یعنی مایکل کریک، اندی کول، گری نویل، مایکل اوون و نمانیا ویدیچ برای قرار گرفتن در تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس انتخاب شد.

فردیناند که درخشان‌ترین دوران حرفه‌ای‌اش بین سال‌های 2002 تا 2014 با تیم منچستریونایتد بوده است، به‌طورکلی با تیم‌های مختلف 20 فصل سابقه بازی در رقابت‌های لیگ برتر انگلیس را دارد و 504 بازی نیز به نامش در تاریخ این رقابت‌ها به ثبت رسیده است.

این مدافع انگلیسی ۱۴ قهرمانی را با منچستریونایتد تجربه کرد که از آن جمله می‌توان به 6 قهرمانی در لیگ برتر و یک قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا اشاره کرد.

تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , لیگ برتر فوتبال انگلیس ,

همچنین نام پتر چک دروازه‌بان پیشین تیم‌های چلسی و آرسنال هم به لیست بازیکنان راه‌یافته به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس اضافه شد. او با چلسی چهار قهرمانی را در این رقابت‌ها تجربه کرد و  یکی از بهترین دروازه‌بان‌های تاریخ لیگ برتر به شمار می‌رود.

تیم فوتبال منچستریونایتد انگلیس , لیگ برتر فوتبال انگلیس ,

پیش از این نام آلن شیرر، تیری آنری، اریک کانتونا، روی کین، فرانک لمپارد، دنیس برگ‌کمپ، استیون جرارد، دیوید بکام، وین رونی، پاتریک ویرا، سرخیو آگوئرو، دیدیه دروگبا، ونسان کمپانی، پیتر اشمایکل، پل اسکولز و یان رایت به تالار مشاهیر لیگ برتر انگلیس راه پیدا کرده بود و سر الکس فرگوسن و آرسن ونگر هم تنها مربیانی هستند که تاکنون نام‌شان در این تالار جاودانه شده است.

انتهای پیام/