رزمگر: انتظار داریم بازیکنان تمام توان خود را بگذارند/ تیم ما محک نخورده و یک بازی تدارکاتی هم نداشته‌ایم

رزمگر: انتظار داریم بازیکنان تمام توان خود را بگذارند/ تیم ما محک نخورده و یک بازی تدارکاتی هم نداشته‌ایم

عزت‌الله رزمگر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط تیم ملی هندبال بانوان در آستانه مسابقات قهرمانی آسیا اظهار داشت: فدراسیون هندبال در این شرایط کرونا تمام لطف خود را انجام داد اما با توجه به توان جسمانی بازیکنان قول صددرصد نمی‌دهم. در روزهای نخست اردو را با 10 کرونایی شروع کردیم ولی این اواخر که اردو‌ در قرنطینه انجام شد تست همه بازیکنان منفی شد. از نظر فنی و دفاع و حمله قول می‌دهم در شرایط آرمانی و خوب هستیم.

وی در ادامه افزود: اگر منطقی شرایط را ببینیم باید بگویم ژاپن که در اولین دیدار به مصاف آن می‌رویم‌، تیم  دوم‌ آسیا است و سابقه حضور در مسابقات جهانی را دارد و سناریوی بازی با ژاپن را طراحی کردیم تا یک بازی منطقی را داشته باشیم.

مدیر فنی تیم‌ملی هندبال بانوان کشورمان تاکید کرد: برای بازی با اردن، سوریه و‌ کویت هم برنامه داریم. البته این تیم‌ها اردوهای خود را در اروپا برگزار کردند اما تیم ما محک نخورده و یک بازی تدارکاتی هم نداشته واین نقطه ضعف ما است. از طرفی فدراسیون هم حق دارد و کرونا مانع دسترسی به تیم‌ها شد.

وی یادآوری کرد: انتظار داریم بازیکنان تمام توان خود را بگذارند. یک ایرانی همیشه برای کشورش تلاش می‌کند و در میدان مسابقه می‌جنگد. کادر فنی آمادگی دارد برای هر بازی یک آنالیز داشته باشد. قول می‌دهم بازی متفاوتی نسبت به دوره‌های گذشته داشته باشیم.

رزمگر در خصوص تغییر برنامه مسابقات گفت: طبق برنامه اولین بازی ما با کویت بود اما شیطنت کردند و برنامه را عوض کردن  تا بازی ما را ببینند. ما اعتراض کردیم ولی کنفدراسیون آسیا و میزبان نتوانستند ما را متقاعد کنند البته برنامه‌ای داریم که تاکتیک ما را متوجه نشوند.

انتهای پیام/