رشد خوزستان از ۲ درصد به ۵.۹ درصد رسیده است

رشد خوزستان از ۲ درصد به ۵.۹ درصد رسیده است

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح طرح میان مدت آبرسانی غدیر که با حضور رئیس جمهور انجام شد، اظهار کرد: در سفر رئیس جمهور به خوزستان ۳۴ هزار میلیارد تومان برای اجرای مصوبات این سفر اختصاص یافته است.

وی افزود: یکی از مهمترین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان، اجرای طرح میان مدت آبرسانی غدیر است که در کمتر از یک سال و با کار جهادی انجام شد.

استاندار خوزستان ادامه داد: با بهره برداری از این طرح ۵۲ درصد جمعیت استان از نعمت آب شرب با کیفیت و پایدار بهره مند می‌شوند.

خلیلیان با اشاره به اینکه در یک سال گذشته میزان رشد استان بیش از دو برابر شده است، بیان کرد: رشد استان از پارسال تاکنون از بیش از دو رشد به ۵.۹ درصد رسیده است.

وی، شناسایی و اصلاح ۱۴۴ نقطه بحرانی در طرح اضطراری جمع آوری فاضلاب اهواز را از دیگر مصوبات سفر رئیس جمهور به استان دانست و گفت: همچنین در سایر شهرها انجام و اجرای طرح‌های فاضلاب و تصفیه خانه نیز در حال اجرا می‌باشد.

استاندار خوزستان همچنین از آبرسانی به یک هزار و ۱۰۰ روستای استان در سال گذشته خبر داد و گفت: در امسال نیز آبرسانی به ۴۰۰ روستا نیز انجام شده است.

منبع : مهر