رشیدی: بازیکنان پیکان جوان اما با انگیزه هستند

رشیدی: بازیکنان پیکان جوان اما با انگیزه هستند

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون والیبال، هفته نخست بیست‌ویکمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر زنان ایران جام «سردار دل‌ها» فردا (پنج‌شنبه) با برگزاری پنج دیدار به میزبانی یزد، اصفهان، تهران، شیراز و رفسنجان برگزار خواهد شد.

تیم پیکان تهران با هدایت نیلوفر رشیدی در هفته نخست میزبان باریج اسانس کاشان در خانه والیبال تهران است.

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران با بیان اینکه این تیم یکی از جوانترین تیم‌های شرکت کننده در لیگ برتر زنان سال ۱۴۰۰ است، گفت: شاگردانم جوان هستند اما انگیزه زیادی برای این مسابقات دارند.

رشیدی حضور ۱۰ تیم در لیگ برتر زنان را نوید آینده بهتر برای والیبال زنان ایران دانست و گفت: با حضور ۱۰ تیم در لیگ برتر، بازیکنان بیشتری در سطح یک والیبال ایران بازی می‌کنند و این موضوع برای آینده تیم ملی زنان نیز اهمیت زیادی دارد.

وی با یادآوری تقسیم‌بندی بهتر بازیکنان بین تیم‌های لیگ برتری امسال، گفت: البته سه تیم باریج اسانس کاشان، ذوب‌آهن اصفهان و سایپا از بازیکنان ملی‌پوش بیشتری استفاده می‌کنند.

سرمربی تیم والیبال پیکان با اشاره به حضور بازیکنان رده‌سنی نوجوانان و جوانان در لیگ برتر امسال، گفت: حضور این بازیکنان در این رقابت‌ها نیز برای کسب تجربه آنان و حضور در تیم‌های ملی جوانان و نوجوانان دختر ایران مفید است. در مجموع به نظر می‌رسد که امسال لیگ خوبی داشته باشیم.

وی درباره بازی نخست تیم پیکان در آغاز لیگ برتر زنان که با باریج اسانس کاشان روبرو می‌شود، گفت: تیم باریج اسانس بازیکنان ملی زیادی دارد و از تیم‌های مدعی این دوره از رقابت‌ها محسوب می‌شود.

رشیدی ادامه داد: تیم پیکان تمرینات خود را از ششم شهریورماه آغاز کرده است و بازیکنان با آمادگی به مصاف نماینده کاشان خواهند رفت. تیم حریف را آنالیز کردیم و امیدوارم لیگ برتر زنان را با نتیجه خوبی شروع کنیم.

وی تاکید کرد: پیکان در سال‌های گذشته از زمره تیم‌های خوب لیگ برتر زنان بوده و امسال به‌رغم جوانی بازیکنان، باید با تلاش بیشتر پاسخگوی انتظارات از تیم باشیم.

منبع : مهر