روابط تجاری با بخش اقتصادی سوریه برقرار شده است

روابط تجاری با بخش اقتصادی سوریه برقرار شده است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامرضا حسن پور ظهر پنجشنبه در دیدار با مسئولان اتاق بازرگانی و اصناف استان سمنان به میزبانی اتاق سمنان تاکید کرد: با هدف گسترش تعاملات اقتصادی و با تلاش‌های صورت گرفته روابط تجاری با بخش اقتصادی کشور سوریه برقرار شده است.

وی با بیان اینکه همکاری‌های صورت پذیرفته با اتاق بازرگانی، این گشایش تجاری را صورت داده است، افزود: امیدواریم از ظرفیت‌های اقتصادی پیش آمده به خوبی استفاده کنیم.

رئیس بسیج اصناف با بیان اینکه توسعه تجاری افغانستان و ترکمنستان نیز در دستور کار قرار دارد، گفت: برگزاری نمایشگاه با محوریت بررسی فرصت‌های اقتصادی از جمله اقداماتی است که باید انجام بپذیرد.

حسن پور با اشاره به ضرورت شناساندن ظرفیت‌های اصناف ایران اسلامی، بیان کرد: توانمندی‌های متنوع صنعتی استان سمنان این امکان را به ما می‌دهد تا بتوانیم با کشورهای منطقه تعاملات تجاری داشته باشیم.

مهدی عجم رئیس بسیج اصناف استان سمنان نیز با بیان اینکه با رایزنی‌های صورت پذیرفته با اعضای اتاق بازرگانی و کارآفرینان، نشست‌های مختلفی با محوریت صادرات محصولات به سوریه برگزار شده است، گفت: با هماهنگی‌های به عمل آمده طی ماه‌های آینده هیأت تجاری متشکل از صنعتگران و تولیدکنندگان استان سمنان به این کشور سفر خواهند کرد.

منبع : مهر