روایت جدید مربی استقلال از دیدار جنجالی/ جای خراش‌ها روی صورتم مانده است

روایت جدید مربی استقلال از دیدار جنجالی/ جای خراش‌ها روی صورتم مانده است

در حالی که دیدار استقلال خوزستان و سایپا در چارچوب هفته هفتم لیگ دسته یک خیلی سرد و با تساوی بدون گل به پایان رسید. اما در پایان بازی حواشی رخ داد که نظرات را به سمت این بازی جلب کرد. 

قضیه از این قرار بود که محمود فکری سرمربی ساپیا به علت محرومیت روی سکوها مستقر بود. بعد از پایان بازی بعضی تماشاگران با مسئولان ساپیا به ویژه آقای خوش نظر، بحث کلامی پیدا می‌کنند. فرشاد بختیاری‌زاده مربی استقلال خوزستان که برای وساطت روی سکوها می‌رود که درگیری پیش می‌آید. فرشاد بختیاری زاده علت این حواشی را توضیح داد: 

شما با اعضای تیمی درگیر شدید که سابقه همکاری با این تیم را دارید و ظاهراً ارتباط خوبی هم با همکاران سابق در سایپا دارید. 

سالی که سایپا در لیگ برتر بود به عنوان دستیار ابراهیم صادقی فعالیت می کردم و حتی وقتی که این تیم به لیگ دسته سقوط کرد تا هفته دهم در آنجا کار می‌کردم. در تیم سایپا دوستان خوبی دارم و حتی قبل از بازی با دسته گل به استقبال آنها رفتم. این تقدیر و خوش آمد وظیفه‌ام بود چرا که با آقایان فربد بقایی، حسین خوش نظر و بسیاری دیگر از همکاران ارتباط صمیمی دارم.

پس ماجرای درگیری چه بود؟

حین بازی فضا خیلی آرام دنبال شد و مشکلی نبود. بعد از بازی دیدم روی سکوها چند هوادار با آقای خوش نظر بحث کلامی دارند. از کنار زمین مسابقه به همراه یکی از همکاران آنجا رفتم و به علت شناخت و ارتباطم با آقای خوش نظر او را از سکوها به پایین آوردم. در واقع خواستم کمکی کنم تا حواشی کاهش پیدا کند. 

مگر بازی بدون تماشاگر نبود، چرا این تعداد هواداران روی سکوها حضور داشتند؟

این مسئله خارج از حیطه اختیارات بنده است. در این مورد نمی توانم صحبت کنم.

بنابراین تایید می کنید که هواداران در ورزشگاه حضور داشتند؟

فیلم آن قضیه موجود است نمی‌توان حقایق را کتمان کرد. 

به ماجرای درگیری برگردیم. اگر شما وساطت کردید و آقای خوش نظر را کنار کشیدید. پس چرا محمود فکری با شما درگیر شد؟

برای محمود فکری سوتفاهم پیش آمد. ایشان به بنده گفتند چرا هواداران را نمی گیرم که به او گفتم من با آنها ارتباطی ندارم. بنده با آقای خوش نظر به دلیل همکاری قبلی و ارتباطی که دارم کمک می‌کنم. در این میان متاسفانه درگیری پیش آمد که فیلم و تصاویر آن موجود است. در واقع آمدم به حل مشکل کمک کنم اما خودم دچار مشکل شدم.

صورت شما زخمی و خونین هم شد. الان حال‌تان بهتر است؟

ابتدا متوجه این خونریزی نشدم. وقتی از سکوها به پایین آمدم دیگر اعضای تیم به بنده گفتند. حتی بعضی اعضای سایپا ابراز احساسات کردند و بابت این وضعیت احساس تاسف کردند. بدنساز استقلال خوزستان فریاد میزد که بنده را رها کنند که گفتم سکوت کند چرا که آنها به دلیل آشنایی قبلی ابراز احساسات می‌کنند.

از باشگاه سایپا یا محمود فکری با شما تماسی گرفته نشد؟

بهنام ابوالقاسم‌پور که سابقه همکاری با ایشان را دارم، تماس گرفتند با هم شوخی کردیم و صحبت کردیم. در ادامه هم محمود فکری گوشی را گرفت و صحبت کرد. واقعاً همان لحظه برای من قضیه تمام شد. آنهایی که با من کار کردند می دانند در این 17 سال اهل کوچکترین حواشی و درگیری نیستم. می توانید از محسن فروزان، برادران پورحمیدی که از 14 سالگی با آنها کار کردم. حسین اکبرمنادی یا حتی از حامد لک بپرسید. من در فصل قهرمانی استقلال خوزستان و حتی لیگ دسته یک حضور داشتم. می‌توانید سابقه مرا بپرسید.

با این اوصاف تماس‌های زیادی بعد از این قضیه داشتید؟

بله تماس‌ها زیاد بود اما خیلی اهل گوشی به دست گرفتن و این مسائل نیستم. فقط برای همه قابل تعجب بود که با من درگیر شدند. چرا که اهل این مسائل نیستم. فردای آن روز هم به تهران آمدم چرا که باید در کلاس مربیگری شرکت می‌کردم. واقعیت خراش‌های بدی روی صورتم افتاده و ظاهر خوبی ندارم.

به نظر می‌رسد کمیته انضباطی قصد رسیدگی به این موضوع را دارد و احتمالا حکم محرومیت برای محمود فکری صادر می شود. شما که شکایتی ندارید؟

شکایتی ندارم؛ اما کمیته انضباطی یا جایی از بنده نظری بپرسد قطعاً حقیقت را خواهم گفت. به عنوان برادر به محمود فکری می گویم، شما بازیکن بزرگی بودید و جایگاه بالایی در فوتبال دارید. شما سرمربی استقلال بودید برای شما خوب نیست که چند هفته قبل با محرومیت به دلیل اعتراض به داور و حالا به دلیل درگیری حکم بگیرید. نباید به افراد معلوم الحال خارج از فوتبال اجازه بدهیم که به استناد این مسائل بر ما خرده بگیرند. هر چند می دانم محمود فکری چقدر زحمت کشیده و سرمربیان چه میزان تحت فشار هستند. اما ما روزهای بهتر از این را تجربه کردیم. محمود فکری باید هیجان و رفتارش را مدیریت کند تا دوباره دچار چنین مشکلی نباشیم. 

منبع : خبرورزشی