روز قدس در اذهان همه امت اسلام یک آرمان مشترک تلقی شده است

روز قدس در اذهان همه امت اسلام یک آرمان مشترک تلقی شده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی و امور بین الملل، متن پیام علی محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور به مناسبت فرارسیدن روز جهانی قدس به شرح ذیل است؛

روز جهانی قدس روز تجدید پیمان با آرمان‌های عدالت طلبی آزادگان جهان به عنوان ودیعه ماندگار و نامیرای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) است.

در هفت دهه گذشته روز قدس در اذهان همه امت اسلام و آزادیخواهان به عنوان یک آرمان مشترک تلقی شده است. که باید آن را الگویی جاودانه دانست چرا که آزادی خواهی در رأس خصائل فطری و ذاتی انسان است و با معنویت ماه مبارک رمضان در هم آمیخته است.

امروز شاهد هستیم که هر ساله بر شمار آنان که مساله قدس شریف برایشان اولویت است افزوده می‌شود و اکنون جغرافیای مقاومت به وسعت تمام جهان گسترده شده‌است. اما آنچه در عصر مدعیان دموکراسی و حقوق بشر می‌بینیم این است که مدعیان غاصب سرزمین فلسطین نمادی از دولت جعلی همراه با آدم کشی، نسل کشی و زورگویی را شکل داده و مرزها و انسان‌های مظلوم زیادی مورد هدف موشک‌ها و بمب‌هایشان قرار گرفته اند و در این میان سکوت و حمایت دولت‌ها، مجامع جهانی و حقوق بشری نمادی از ظلم و تبعیض مضاعف بر بشر است.

اینک در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان همراه با تمام آزادی خواهان جهان در حمایت از قدس شریف نوای «القدس لنا» سر داده و از خداوند بزرگ غلبه کامل حق بر باطل را که وعده صادق پروردگار است، خواستاریم.

سازمان بهزیستی کشور در راستای محکومیت و انزجار از اقدامات وحشیانه رژیم اشغالگر قدس و حامیان مزدور و جنایتکارش از تمام مردم آزاده‌ی جهان و ملت روزه‌دار و عزیز کشورمان به ویژه همکاران، جامعه هدف و شرکای اجتماعی این سازمان دعوت می‌نماید تا با حضور پرشور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس، با فریاد “الله اکبر”همگام و هم صدا با سایر مسلمانان جهان و مردم مظلوم فلسطین، صدای عدالت خواهی و حقیقت طلبی خود را سر داده و با آرمان‌های امام راحل عظیم الشان (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید پیمان و میثاقی دوباره ببندند.

منبع : مهر