رکوردشکنی دوباره شناگر ایران

رکوردشکنی دوباره شناگر ایران

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از فدراسیون شنا، شیرجه و واترپلو، صبح امروز (پنجشنبه) در روز نخست مسابقات شنا قهرمانی جهان مسافت کوتاه ابوظبی متین بالسینی در ماده ۲۰۰ متر پروانه به آب زد.

متین بالسینی بعنوان نخستین نماینده شنا ایران در این مسابقات در مرحله مقدماتی ماده ۲۰۰ متر پروانه با حریفان خود به رقابت پرداخت.

بالسینی با رکورد ۱:۵۸٫۸۳ – ۲۰۰ پروانه را در استخر مسافت کوتاه شنا کرد و رکورد ملی این ماده را که پیش از این با زمان ۰۲:۰۱٫۰۱ در مسابقات مسافت کوتاه قهرمانی جهان قطر مهر ماه ۱۴۰۰ به نام همین شناگر به ثبت رسیده بود، ارتقا داد. شناگر المپیکی ایران در پایان رقابت‌های ماده ۲۰۰ متر استخر مسافت کوتاه قهرمانی جهان در رتبه ۲۹ جای گرفت.

تیم ملی شنا ایران با ترکیب سینا غلامپور، متین بالسینی و مهرشاد افقری و هدایت گامر دیلانچیان بعنوان مربی برای رقابت با برترین‌های شنای جهان عازم مسابقات شنا مسافت کوتاه قهرمانی جهان ابوظبی شده‌اند. این رقابت‌ها از تاریخ ۲۵ لغایت ۳۰ آذر ۱۴۰۰ برگزار می‌شود.

مرحله مقدماتی روز دوم مسابقات شنا قهرمانی جهان مسافت کوتاه ابوظبی صبح فردا (جمعه) برگزار می‌شود. متین بالسینی در ماده ۲۰۰ متر آزاد و مهرشاد افقری در ماده ۱۰۰ متر پروانه به آب خواهند زد.

مسابقات شنا قهرمانی جهان مسافت کوتاه – ابوظبی
۲۵ لغایت ۳۰ آذر ۱۴۰۰ (۱۶-۲۱ دسامبر ۲۰۲۱)
نتایج روز نخست ۲۵ آذر ۱۴۰۰

مرحله مقدماتی ماده ۲۰۰ متر پروانه
– متین بالسینی با ثبت زمان ۱:۵۸٫۸۳ به کار خود پایان داد و رکورد این ماده را بهبود بخشید.

برنامه روز دوم ۲۶ آذر ۱۴۰۰

مرحله مقدماتی ماده ۲۰۰ متر آزاد
– متین بالسینی

مرحله مقدماتی ماده ۱۰۰ متر پروانه
– مهرشاد افقری

منبع : مهر