زمین برای نهضت ملی مسکن در تمام شهرهای استان سمنان تامین شده است

زمین برای نهضت ملی مسکن در تمام شهرهای استان سمنان تامین شده است

سید محمد رضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه سرعت عمل در نهضت ملی مسکن استان یکی از نکاتی است که بسیار مورد تاکید ما است، بیان داشت: تسریع امور ساخت و ساز و تأمین زیر ساخت‌ها از جمله مسائلی است که باید به آن در همه شهرستان‌های استان سمنان تاکید شود.

وی با بیان اینکه در تأمین زمین برای ساخت مسکن مهر در تمام شهرهای استان سمنان اقدامات خوبی صورت گرفته است، تاکید داشت: زمین در تمام شهرهای استان حتی دو شهری که قدری با دشواری‌هایی روبرو شدیم، تأمین شده است اما باید روند ساخت هم به همان نسبت پیش برود.

استاندار سمنان با بیان اینکه روند اجرایی نهضت ملی مسکن در زمینه ساخت، در برخی شهرهای استان باید بهتر شود است، ابراز کرد: همانطور که در شورای مسکن استان هم مصوب شد، مسئولان راه و شهرسازی استان سمنان و شرق استان سمنان حتماً بازدیدهایی را داشته باشند تا بتوانیم روند را تسریع کنیم.

هاشمی با بیان اینکه روند اجرای نهضت ملی مسکن در شهرهای دیباج و امیریه نیازمند توجه و تسریع است، گفت: نیاز است که مسئولان به این موضوع ورود و نظارت کافی را داشته باشند

وی با بیان اینکه مسئولان راه و شهرسازی استان سمنان مکلف به بازدید میدانی از روند اجرای نهضت ملی مسکن در این دو شهر و ارائه گزارش مفصل در شورای بعدی مسکن استان هستند که هفته آتی برگزار خواهد شد تا بتوانیم در این دو شهر هم شاهد تسریع روند ساخت باشیم.

استاندار سمنان همچنین ضمن تاکید بر ضرورت تأمین زیرساخت‌های مورد نیاز مسکن ملی، بیان داشت: آماده سازی زیرساخت‌ها می‌تواند مردم را هم به ساخت و ساز سریع‌تر ترغیب کند لذا تأکیدات لازم به مسئولان صورت گرفته است.