ساکت: هندبال سپاهان سال آینده حضور پرقدرت تری خواهد داشت

ساکت: هندبال سپاهان سال آینده حضور پرقدرت تری خواهد داشت

به گزارش خبرنگار مهر، فینال سی و چهارمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال مردان با تساوی بین دو تیم سپاهان اصفهان و نیروی زمینی شهید شاملی کازرون برگزار شد و تیم فولاد با توجه به برد در دور رفت قهرمان شد.

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان اصفهان پس از قهرمانی تیم هندبال سپاهان در مسابقات لیگ برتر هندبال مردان در جمع خبرنگاران گفت: لیگ هندبال به دلیل توقف‌های مکرر و بازی‌های تیم ملی در رویدادهایی که وجود داشت، یکی از سال‌های طولانی و خسته کننده برای بازیکنان و کادر فنی بود. بعد از دهه ۸۰ که سپاهان طلایه دار هندبال ایران بود و بیشترین قهرمانی، بیشترین حضور در آسیا و بیشترین لژیونر را داشت اما در دهه ۹۰ دچار نوساناتی شد و امیدوار هستیم با همت بازیکنان، کادرفنی، هواداران پرتلاش و هیئت مدیره مجددا شاهد بروز، ظهور و طلوع دوباره هندبال سپاهان هم در بخش آقایان و هم بانوان هم در بخش پایه و استعدادیابی باشیم.

وی ادامه داد : لیگ امسال یکی از لیگ‌های سخت هندبال بود. به همه تیم‌های حاضر تبریک گفته و از کادر فنی و بازیکنان و فدراسیون هندبالی که تلاش کرد و هر چند لیگ طولانی شد اما آن را برگزار کرد، تشکر کنم.

ساکت در ادامه در خصوص صدرنشینی تیم بانوان هندبال فولاد مبارکه سپاهان در مرحله پلی آف و شانس قهرمانی این تیم هم گفت: هندبال در بخش بانوان و آقایان و در رده های سنی مورد توجه و به طور جدی تحت حمایت ما است. امیدوارم بچه‌های خوب و دختران شایسته ما که تا همین جا هم ارزشمند و پرافتخار بودند در ادامه راه نیز درخشان و پرافتخار باشند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص قضاوت دیدار فینال لیگ برتر هندبال و اشتباهات داوری در لحظات پایانی گفت: واقعیت این بود همه پیشکسوتان حاضر در جایگاه به این اشتباهات اذعان داشتند. نمی‌دانم عنوان این اشتباهات را چه بگذارم. من تعجب کردم از کسی که رئیس کمیته داوران بود چرا که تحت تاثیر جو قرار گرفته بود اما با این حال بازیکنان ما با قهرمانی مزد زحمات شان را گرفتند.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در خصوص شرایط فصل بعد تیم هندبال سپاهان بیان داشت: طبیعتاً حضور قدرتمندی در مسابقات آینده لیگ خواهیم داشت.

ساکت در مورد عملکرد تیم والیبال این باشگاه هم تصریح کرد: متاسفانه بخشی از برنامه‌های سه ساله گذشته توسط کادرفنی و بازیکنان محقق نشد. بعضی از این اهداف پرورش مربیان اصفهانی، پرورش بازیکنان جوان و رشد والیبال اصفهان و حضور در لیگ قهرمانان آسیا بود. بعد از عدم تحقق این اهداف که در برنامه سه ساله قبل از حضور بنده برنامه ریزی شده بود، هیئت مدیره ارزیابی داشت و بازنگری به این سبک داشتیم که مجددا برگردیم و بتوانیم استعدادهای استان و والیبال استان را احیا کنیم.

وی ادامه داد : سیاست گذاری بر این اساس است که با یک تیم جوانان در مسابقات لیگ یک حضور داشته باشیم. این سیاست جدید هیئت مدیره است که مورد بحث قرار گرفته و از آنجایی که بخشی از برنامه‌های گذشته مورد پیش‌بینی کادرفنی محقق نشد، بازنگری کردیم.

عضو هیات مدیره فدراسیون فوتبال در خصوص شرایط فعلی فدراسیون فوتبال هم گفت: بعد از تشکیل مجمع صحبت خواهم کرد و اجازه بدهید تا ۱۰ خردادماه شرایط با آرامش پیش برود.

منبع : مهر