سرمربی طارمی از پورتو جدا می‌شود؟

سرمربی طارمی از پورتو جدا می‌شود؟

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پورتو یک هفته مانده به پایان مسابقات لیگ پرتغال، به عنوان قهرمانی این مسابقات دست یافت. با این قهرمانی، سئوالات و ابهامات در خصوص وضعیت فصل آینده سرجیو کونسیسائو سرمربی پورتو آغاز شده است.

«پینتو دا کوستا» رئیس باشگاه پورتو بعد از قهرمانی پورتو به شکل محتاطانه ای به این سئوالات پاسخ داد و گفت: کونسیسائو دو سال دیگر با پورتو قرارداد دارد اما طبیعی است که با موفقیت‌هایی که به دست آورده، مورد توجه باشگاه‌های بزرگ اروپا باشد.

وی تاکید کرد که ادامه کار کونسیسائو مسئله‌ای نیست و باشگاه پورتو در حال حاضر تمرکزش را روی قهرمانی در جام حذفی فوتبال و همچنین سایر رشته‌های ورزشی گذاشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، کونسیسائو فصل گذشته و در پایان مسابقات لیگ پرتغال چند پیشنهاد از تیم‌های اروپایی از جمله لیگ ایتالیا دریافت کرد اما در نهایت مجدداً به پورتو بازگشت و قراردادش را با این تیم تمدید کرد.

وضعیت سرمربی پورتو بدون شک در سرنوشت مهدی طارمی مهاجم ایرانی این تیم هم تاثیرگذار خواهد بود. کونسیسائو اعتقاد زیادی به طارمی در این فصل داشت و این مهاجم هم با ۲۰ گل و ۱۲ پاس گل در لیگ، به خوبی جواب اعتماد این مربی پرتغالی را داده است.

منبع : مهر