سقوط 6 پله‌ای در انتظار یوونتوس با مجازات درخواستی جدید فدراسیون فوتبال ایتالیا

سقوط 6 پله‌ای در انتظار یوونتوس با مجازات درخواستی جدید فدراسیون فوتبال ایتالیا

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا در ارتباط با پرونده تخلف‌های مالی باشگاه یوونتوس، از مراجع قضایی رسیدگی کننده به این پرونده درخواست کسر 11 امتیاز از مجموع امتیازهای فصل جاری بانوی پیر را ارائه کرده است.

دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا پیش از این بابت پنهان‌کاری مقامات بانوی پیر در مورد پرداخت حقوق به بازیکنان‌شان و به تبع آن نپرداخت مالیات‌های مربوط، درخواست کسر 15 امتیاز کرده بود که این مجازات اعمال شد اما اعتراض بیانکونری و فرجام‌خواهی آن از کمیته ملی المپیک ایتالیا منجر به لغو موقت آن شد. به این ترتیب پرونده برای بازبینی دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا ارجاع داده شد و اکنون دادستانی با تخفیف 4 امتیازی، مجازات جدیدی را برای بانوی پیر درخواست داده است.

علاوه بر این دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا، درخواست محرومیت ۸ ماهه برای ۷ تن از مدیران سابق باشگاه یوونتوس ارائه کرده که این این لیست شامل پاول ندود، نایب رئیس پیشین باشگاه هم می‌شود. این در حالیست که در دادگاه تجدید نظر، ندود تبرئه شده بود.

دادستانی اما برای آندره‌آ آنیلی، مائوریتزیو آریوابنه، فابیو پاراتیچی و فدریکو کروبینی که مجازات‌های همه آنها پیش از این تأیید شده بود، درخواست مجازات جدید نداشته است.

در صورتی که مجازات درخواستی جدید دادستانی فدراسیون فوتبال ایتالیا برای باشگاه یوونتوس مورد موافقت قاضی قرار بگیرد، بانوی پیر ۵۸ امتیازی خواهد شد و از رده دوم به رده هشتم سقوط می‌کند و این به معنای جا ماندن این تیم از تمامی رقابت‌های اروپایی فصل آینده است.

انتهای پیام/