شرایط در تیم ملی خیلی ایده آل نیست/ باید تا آخر ادامه بدهیم

شرایط در تیم ملی خیلی ایده آل نیست/ باید تا آخر ادامه بدهیم

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا جهانبخش کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری پیش از بازی با عراق گفت: تاکنون شرایط مثبتی در مسیر مسابقات انتخابی جام جهانی داشتیم و شرایط در تیم ملی ایران با توجه به کرونا سخت است.

وی افزود: مهدی طارمی همچنان به تیم ملی اضافه نشده است. بعضی دیگر از بازیکنان هم هنوز اضافه نشده اند. شرایط کاملا ایده آل نیست اما بازیکنانی که در تمرین هستند، آماده اند.

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به صحبت هایی که از صعود این تیم به جام جهانی می شود، اظهار کرد: خیلی ها می گویند با مسیری که رفتیم، صعودمان قطعی است اما باید تا آخر ادامه دهیم.

جهانبخش در خصوص ارزیابی اش از حریف فردای تیم ملی ایران گفت: عراق رقیب سنتی ما است و می دانیم بازی خیلی سختی داریم. متاسفانه چند بازیکن را نداریم و همین هم شرایط را ایده آل نکرده است.

وی ادامه داد:آنها بازیکنان فوق العاده با کیفیتی دارند. نسبت به ما بازیکنان شاغل در اروپا ندارند اما همیشه کیفیت آنها و تکنیک های فردی خیلی خوبی دارند. فردا هم قطعا همینطور است چون نسل خوبی در فوتبال دارند. بشار رسن هم که سال ها در ایران بازی کرده و با فوتبال ما آشنا است.

منبع : مهر