شرکت انبوه ساز بورسی باید سالی ۵۰ هزار واحد مسکونی بسازد

شرکت انبوه ساز بورسی باید سالی ۵۰ هزار واحد مسکونی بسازد

به گزارش خبرگزاری مهر، محمود شایان مدیرعامل بانک مسکن در مراسم تودیع و معارفه یاسر امامی و مجتبی عزیزیان مدیران عامل سابق و جدید گروه سرمایه گذاری مسکن گفت: عملکرد گروه سرمایه‌گذاری مسکن با وجود تلاش مدیران و البته با توجه به برند آن، قابل قبول نبوده و با توجه به انتظارات دولت، فعالیت این شرکت باید افزایش پیدا کند.

وی افزود: البته گروه سرمایه‌گذاری مسکن از منظر ساخت با کیفیت واحدهای مسکونی، عملکرد بسیار قابل قبولی دارد و در این حوزه بسیار خوشنام است.

شایان در ادامه افزود: درباره سیاست‌های دولت محترم سیزدهم و موضوع ساخت یک میلیون واحد مسکونی در یک‌سال، به استثنای بانک مسکن، سایر بانک‌ها در این رابطه به اهداف خود نرسیده‌اند و امیدواریم با افزایش تلاش‌ها در سال آتی، کشور به کارگاه بزرگ ساختمانی تبدیل شود.

مدیرعامل بانک مسکن در ادامه در شرح انتظارات بانک از مدیرعامل جدید گروه سرمایه‌گذاری مسکن، توجه به صنعتی‌سازی و همچنین هدف‌گذاری ساخت حداقل ۵۰ هزار واحد مسکونی را مطرح کرد و افزود: این کارها در این شرکت شدنی است و با توجه به داده‌های موجود و اطلاع از تخصص دکتر عزیزیان در حوزه بازار سرمایه و اقتصاد کلان امیدواریم این موفقیت حاصل گردد.

معاون وزیر اقتصاد: سهم تنها شرکت نظام بانکی دارای مجوز از بانک مرکزی از وعده مسکنی دولت، بیشتر شود

سید عباس حسینی معاون امور بانکی و بیمه وزیر امور اقتصادی و دارایی نیز در این مراسم ابراز امیدواری کرد: با حضور مجتبی عزیزیان و اشرافش بر روی موضوعاتی از جمله بازار سرمایه، اقتصاد کلان و مباحث تکنولوژیک و نوآورانه که یک گلوگاه برای شرکت سرمایه‌گذاری مسکن شناخته می‌شود و حمایت مدیرعامل و هیئت مدیره بانک مسکن و همچنین همراهی بدنه شرکت، شاهد موفقیت بیش از پیش گروه سرمایه‌گذاری مسکن باشیم.

وی در ادامه با اشاره به برند خوشنام گروه سرمایه‌گذاری مسکن در حوزه ساختمان، افزود: گروه سرمایه‌گذاری مسکن می‌بایست یک سهم بزرگ از دغدغه دولت مردمی سیزدهم را در موضوع ساخت یک میلیون واحد مسکونی در یک سال را بر عهده گیرد.

معاون امور بانکی و بیمه وزیر امور اقتصادی و دارایی ادامه داد: گروه سرمایه‌گذاری مسکن تنها شرکت نظام بانکی است که با تلاش و پیگیری‌های مدیران بانک توانسته به عنوان یک شرکت بانکی مجوز فعالیت از بانک مرکزی دریافت کند؛ از این رو نیاز است با استفاده از تجربه و دانش نیروهای متخصص و تزریق نیروهای کارآمد از برند این شرکت پاسداری و صیانت شود.

حسینی با اشاره به ضرورت استفاده از فناوری‌های نوین در ساخت مسکن در گروه سرمایه‌گذاری مسکن افزود: به هر ترتیبی که امکان دارد باید از فناوری‌های نوین برای صنعتی‌سازی در ساخت واحدهای مسکونی استفاده کنید تا بتوانیم بخشی از دغدغه جوانان درباره مسکن را که جزو اولویت‌های رئیس‌جمهوری محترم است را مرتفع کنیم.

منبع : مهر