صحنه های زشت و زننده در فوتبال ایران/ فحاشی و توهین به یک بازیکن و حمله به اتوبوس تیم مهمان/ لیدرها با بیل تهدید شدند!

صحنه های زشت و زننده در فوتبال ایران/ فحاشی و توهین به یک بازیکن و حمله به اتوبوس تیم مهمان/ لیدرها با بیل تهدید شدند!

چوکای تالش که در هفته پنجم لیگ آزادگان با بازگشت حسن اشجاری به دنبال دستیابی به امتیازات جدال خانگی خود مقابل پارس جنوبی بود، در نهایت به تساوی در این دیدار رضایت داد.

در دقایق پایانی بازی اما هواداران تالشی نسبت به عملکرد روزبه سینکی دروازه بان پارس جنوبی معترض بودند و مدعی بودند که وی با وقت کشی خود مانع از موفقیت این تیم در دستیابی به پیروزی شده است. این اتفاق با شعارهایی علیه دروازه بان پارس جنوبی همراه بود که در پایان بازی تبدیل به جنجال بزرگی نیز شد.

سینکی به عنوان کاپیتان پارس جنوبی که در پایان بازی نسبت به عملکرد مهاجم تیمش در آستانه دروازه خالی معترض بود و در حال پرخاش به بازیکن خودی بود، با فحاشی یکی از لیدرها مواجه می‌شود که پاسخ او را می‌دهد. در ادامه با جمع شدن دیگر لیدرهای باشگاه جلوی در رختکن در انتظار بازگشت وی و ادامه مشاجره، صحنه های زشتی در استادیوم پوریای ولی تالش رقم خورد.

فحاشی و درگیری لفظی طرفین بعد از خروج سینکی از رختکن تا پای اتوبوس نیز ادامه داشت و بازار الفاظ رکیک داغ بود. سینکی که از کوره در رفته بود، با یک بیل که در گوشه استادیوم بود به تهدید افرادی که او را تا پای اتوبوس با فحاشی بدرقه می‌کرد، پرداخت که این ماجرا باعث بدتر شدن اوضاع شد.

در شرایطی که برخی اعضای نزدیک به چوکا به دنبال پایان دادن به ماجرا بودند و به‌همراه بازیکنان پارس جنوبی به دنبال این بودند تا سینکی را هر چه زودتر راهی اتوبوس تیم کرده و از محل دور کنند، حمله لیدرها به اتوبوس باعث شد تا حراست و نیروی انتظامی نیز وارد ماجرا شود.

بعد از دقایقی نیز حسن اشجاری برای پایان دادن به این ماجرا وارد اتوبوس تیم پارس جنوبی شد و آنها را تا مسافتی اسکورت کرد تا مانع از بالا گرفتن درگیری‌ها و اتفاقات تلخ‌تر شود.

منبع : خبرورزشی