صعود تیم آنزان ایذه به لیگ یک با دست خالی صورت گرفت

صعود تیم آنزان ایذه به لیگ یک با دست خالی صورت گرفت

حلیمه نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه برای اعزام به مسابقات اشکم را در آوردند، اظهار کرد: در دقیقه نود با هزاران مشکل و با یک تیم جوان و صد در صد بومی عازم مسابقات شدیم.

وی نسبت به کم‌کاری مسئولان شهرستان ایذه گلایه و بیان کرد: صعود مقتدرانه تیم آنزان نوین ایذه به لیگ یک با دست خالی صورت گرفت و هیچیک از مسئولان در روزی که باید در کنار تیم می‌بودند، قرار نگرفتند اما ما با همه کاستی‌ها به این امر مهم دست پیدا کردیم.

نوروزی از کسانی که در کنار تیم بودند و به این تیم کمک کردند، قدردانی کرد و افزود: تا روز آخر تیم ما با مشکلات مالی دست و پنجه نرم می‌کرد و حتی برای تسویه‌حساب با خوابگاه به مشکل برخوردیم.

سرمربی تیم فوتسال بانوان آنزان ایذه گفت: در تمام این مسیر «زهره محمدی» مربی تیم مسئولیت تأمین هزینه‌ها را به دوش خود کشید و تمامی مکاتبات و رایزنی‌ها را با افراد سرشناس انجام داد تا تیم در این مسابقات شرکت کرد؛ همچنین معدود اشخاصی در ایذه با هزینه شخصی خود ما را مورد حمایت خود قرار دادند.

وی با اشاره به اینکه تیم‌های حریف از تمام ظریفت خود بهره بردند، عنوان کرد: تمامی تیم‌ها با اسپانسر و منابع خوب مالی در این دوره از مسابقات حضور پیدا کردند اما غیرت دختران آنزان بر رقبا غلبه کرد و توانستیم به لیگ یک فوتسال صعود کنیم.

نوروزی این صعود مقتدرانه را به همه مردم شهرستان ایذه تبریک گفت و تصریح کرد: به همان اندازه که دختران آنزان دل مردم را شاد کردند، امید است که مسئولان نیز به این تیم کمک کنند.

منبع : مهر