صعود تیم دختران و پسران ایران به مرحله یک چهارم نهایی

صعود تیم دختران و پسران ایران به مرحله یک چهارم نهایی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، در ادامه مسابقات قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا در لائوس، تیم نوجوانان پسر کشورمان با پیروزی ۳ بر صفر در برابر مالزی و تیم نوجوانان دختر کشورمان با پیروزی ۳ بر دو در مقابل سنگاپور به مرحله یک چهارم پایانی مسابقات راه یافتند.

تیم نوجوانان پسر کشورمان با ترکیب بنیامین فرجی، سامران کریمی و دو نفره بنیامین فرجی و سامران کریمی در برابر سنگاپور به میدان رفت که در پایان هر سه دیدار، با نتیجه ۳ بر ۱ به سود نمایندگان کشورمان خاتمه یافت.

تیم نوجوانان پسر با یک برد مقابل سنگاپور و شکست مقابل چین تایپه به عنوان تیم دوم گروه به جمع ۸ تیم برتر مسابقات راه یافتند.

همچنین، دختران نوجوان کشورمان که در دیدار نخست در برابر تیم قدرتمند چین با حساب ۳ بر صفر مغلوب شده بودند، در دیدار مقابل سنگاپور با نتیجه ۳ بر ۲ به برتری دست یافتند.

ستایش ایلوخانی در بازی نخست ۳ بر صفر به پیروزی دست یافت. نیلیا نقیبی دیگر نماینده کشورمان با نتیجه ۳ بر صفر از سد حریف گذشت. تیم دونفره ایلوخانی و نقیبی نیز با حساب ۳ بر ۱ مغلوب حریف سنگاپوری شدند.

در مسابقه چهارم ستایش ایلوخانی در برابر حریف سنگاپوری ۳ بر ۱ تسلیم شد و بازی به دیدار پنجم کشیده شد. در بازی حساس پنجم نیلیا نقیبی با حساب ۳ بر صفر از سد نماینده سنگاپور گذشت و تیم ملی نوجوانان دختر در مجموع با حساب ۳ بر ۲ به عنوان تیم دوم گروه راهی مرحله یک چهارم پایانی شد.

رقابت‌های قهرمانی نوجوانان و جوانان آسیا از ۱۰ شهریور تا ۱۷ شهریورماه در لائوس در جریان است.

منبع : مهر