صعود هشت نماینده ایران به دیدار نهایی

صعود هشت نماینده ایران به دیدار نهایی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، مسابقات کاراته قهرمانی_آسیا ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از صبح امروز شنبه به میزبانی آلماتی قزاقستان آغاز شد.

در روز نخست کاراته کاهای رده سنی نوجوانان و نوجوانان به روی تاتامی رفتند که در پایان مسابقات نوبت صبح ۸ نماینده ایران راهی فینال و ۴ نماینده راهی دیدار رده بندی شدند.

ملیکا عزتی و امیرحسین معین الدینی در کاتای انفرادی جوانان، کاتای تیمی پسران (امیرحسن معین الدینی، ابوالفضل شیخ شعاعی و ابوالفضل فرامرز پور)،ساجده جهانشاهی در کاتای انفرادی نوجوانان، ابوالفضل همدجو در وزن ۵۲- گیلوگرم، علیرضا موسوی در وزن ۷۰- کیلوگرم، پارسا محمدی در وزن ۷۰+ کیلوگرم و فاطمه زهرا سعیدی در وزن ۵۴- کیلوگرم به دیدار نهایی راه پیدا کرده و برای کسب مدال طلا عصر امروز به دیدار رقبای خود می‌روند.

همچنین علی حاجی زاده در کاتای نوجوانان، شهداد پورسلمان در وزن ۵۷- کیلوگرم، علیرضا لطیفه در وزن ۶۳- کیلوگرم و رومینا خادمی در وزن ۴۸- کیلوگرم نیز با رسیدن به دیدار رده بندی باید برای کسب مدال برنز به کار خود ادامه دهند. ضمن اینکه وزن ۵۴ + کیلوگرم مائده زارعی با شکست مقابل کاراته کاهای قرقیزستان و اردن از دور مسابقات کنار رفت.

مسابقات کاراته قهرمانی آسیایی ۲۰۲۱ در تمام رده‌های سنی (نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان) در دو بخش کاتا و کومیته از ۲۷ آذر تا اول دی‌ماه در شهر آلماتی قزاقستان برگزار می‌شود.

منبع : مهر