ضد و نقیض‌های تغییر رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران

ضد و نقیض‌های تغییر رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران

به گزارش خبرنگار مهر، پایگاه خبری پلیس اعلام کرد در روزهای اخیر شاهد حجم گسترده‌ای از فضا سازی معاندان و افراد فرصت طلب در فضای مجازی برای برهم زدن امنیت و آرامش روانی جامعه هستیم. لذا اعلام می‌کنیم که خبر جابجایی یا عزل سرهنگ میرزایی در پلیس امنیت عمومی واقعیت ندارد.

تکذیب این خبر در حالی صورت گرفت که صبح امروز سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری با اصحاب رسانه در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه آیا سرهنگ میرزایی از سمت خود برکنار شده است یا خیر سکوت و درخواست کرد تا سوالات بعدی پرسیده شود.

ساعتی بعد از قوت گرفتن این گمانه زنی‌ها مرکز اطلاع رسانی پلیس در گفت و گو با برخی از خبرگزاری‌ها این خبر را تکذیب نکرده و صرفاً مدعی شد که هنوز چیزی به این مرکز در رابطه با این خبر اعلام نشده است.

این سکوت باعث شد تا گمانه زنی در خصوص تأیید خبر بیشتر شود تا جایی که برخی از رسانه‌ها در اخباری اقدام به انتشار نام‌های جایگزین رئیس پلیس امنیت اخلاقی تهران را کردند. هرچند پایگاه خبری پلیس به عنوان مهم‌ترین منبع اطلاع رسانی اخبار فراجا خبر جابه جایی را تکذیب کرده است اما باید منتظر ماند و دید در روزهای آتی از سوی فرماندهان فراجا چه تصمیمی در این خصوص اتخاذ می‌شود.

منبع : مهر