ضرب و شتم بی‌رحمانه دختر سیاهپوست توسط پلیس آمریکا+ فیلم

ضرب و شتم بی‌رحمانه دختر سیاهپوست توسط پلیس آمریکا+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فرانس۲۴، ویدئوی منتشر شده از ضرب و جرح یک دختر سیاهپوست نوجوان در دبیرستانی در کارولینای جنوبی توسط پلیس آمریکا، خشم عمومی را به دنبال داشت.

در تصاویر منتشر شده بِن فیلدز، معاون کلانتر کارولینای جنوبی در حالی که قصد دارد یک نوجوان ۱۶ ساله را در کلاس درس مقابل چشم هم‌کلاسی‌هایش بازداشت کند، اقدام به اعمال خشونت علیه این دانش‌آموز دبیرستان «اسپرینگ ولی» کرده و پس از آنکه وی را از روی صندلی محکم به زمین می‌کوبد، روی زمین کشیده و به او دستبند می‌زند.

براساس گزارش فرانس ۲۴، دلیل این اقدام خشونت‌آمیز این بوده که این نوجوان از تحویل گوشی همراه خود به معلم خودداری کرده بود.

لئون لات، کلانتر شهرستان ریچلند کانتی در کارولینای جنوبی، گفته است که بِن فیلدز از مقررات تخطی کرده اما در توجیه اقدام شنیع این پلیس، مدعی شده که نوجوان بازداشت شده «مخل نظم بوده، بی احترامی کرده و مقصر تمام ماجرا و پیامد بعدی آن بوده است!»

در گزارش فرانس ۲۴ به این موضوع اشاره شده که به پلیس خاطی، اتهام کیفری وارد نشده و پلیس فدرال آمریکا(اف‌بی‌آی) و وزارت دادگستری تحقیقاتی را با موضوع نقض حقوق مدنی آغاز کرده‌اند. ‌

منبع : مهر