طارمی شک داشت و اشتباه کرد/ من نقشی در پنالتی او نداشتم

طارمی شک داشت و اشتباه کرد/ من نقشی در پنالتی او نداشتم

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پورتو در هفته بیست و نهم لیگ فوتبال پرتغال در حالی به مصاف ویتوریا گیمارش رفت که مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو تک گل این تیم را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. طارمی در نیمه دوم آن بازی هم صاحب ضربه پنالتی شد اما پنالتی دوم را از دست داد.

بعد از آن مسابقه، «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو توضیحاتی در خصوص عملکرد طارمی ارائه کرد اما طی روزهای اخیر هم صحبت‌هایی درباره نقش این مربی در خراب شدن پنالتی دوم طارمی مطرح شده بود چرا که مهاجم ایران پیش از آنکه پشت ضربه دوم پنالتی بایستد، ابتدا سمت نیمکت تیم پورتو رفت و لحظاتی با سرمربی این تیم صحبت کرد.

کونسیسائو امروز جمعه در نشست خبری پیش از دیدار پورتو با پورتیموننزه که فردا شب برگزار می‌شود، توضیحات بیشتری در این خصوص داد.

وی گفت: در مورد پنالتی‌ها طارمی حرفی برای گفتن نیست. در خصوص صحبت‌هایم با طارمی… نمی دانم شاید واضح نبودم. نظراتی شنیدم که می‌گفتند من این بازیکن را -در گل کردن پنالتی- بی ثبات کردم.

سرمربی پورتو تاکید کرد: طارمی قبل از زدن پنالتی دوم به سمت نیمکت آمد و مطمئن نبود ضربه را به سمت راست دروازه بزند یا سمت چپ. وقتی بازیکنی در زدن پنالتی شک دارد، معمولاً اشتباه می‌کند.

منبع : مهر