طعنه بنزما به دشان به خاطر عدم استفاده از او در جام جهانی قطر

طعنه بنزما به دشان به خاطر عدم استفاده از او در جام جهانی قطر

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دقایقی پس از آنکه کریم جزایری مدیربرنامه‌های کریم بنزما با پست خود در شبکه‌های اجتماعی، دشان را به خودداری از استفاده از ستاره رئال مادرید در جام جهانی متهم کرد، بنزما نیز شخصاً در فضای مجازی به سرمربی خروس‌ها طعنه زد.

جزایری در صفحه شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی تصویری را بارگذاری کرده است که در آن نتیجه بررسی و معاینات صورت گرفته روی بنزما بعد از مصدومیت او در نخستین روزهای حضورش در اردوی تیم ملی فرانسه در قطر را نشان می‌دهد، همان مصدومیتی که به سبب آن دیدیه دشان تصمیم گرفت بنزما را قبل از شروع مسابقات به خانه بفرستد. این اسناد طبق چیزی که مدیربرنامه‌های بنزما ادعا کرده، به بازیکن سابق لیون اجازه می‌داد که از مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی کنار سایر بازیکنان فرانسه بازی کند هرچند به صلاحدید دشان او هرگز چنین فرصتی را به دست نیاورد و این موضوع سبب شد برخی سرمربی خروس‌ها را به داشتن خصومت شخصی با بنزما متهم کنند.

 

مدیر برنامه‌های بنزما در پیام خود نوشته بود: من همه عکس‌ها را اینجا قرار می‌دهم اما قبل از آن باید بگویم که با سه پزشک متخصص مشورت کردم و همه آنها با دیدن تصاویر و اسکن‌‌ها به اتفاق گفتند که او می‌توانست از مرحله یک هشتم نهایی بازی کند و حداقلش این بود که روی نیمکت باشد. پس چرا از او خواستید که زود به خانه برگردد؟

بنزما به پیام مدیربرنامه‌هایش واکنش جالبی نشان و به سؤال او پاسخی طعنه‌آمیز داد که مشخصاً مخاطب آن دشان بود بود. او نوشت:«به این خاطر که به محض دیدنش (نتیجه معاینات) همه چیز را می‌دانستی!» به این ترتیب بنزما هم با پیام خود عملاً دشان را به خودداری از نگه داشتن او در کنار سایر ملی‌پوشان فرانسه متهم کرد.

داستان درگیری‌ها و اختلافات دشان و بنزما به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر محدود نمی‌شود و سرمربی خروس‌ها از اولین روزهای حضورش روی نیمکت این تیم با شماره 9 رئال مادرید که در آن روزها پرونده اتهامش به شراکت جرم در اخاذی از متئو والبوئنا بازیکن سابق لیون هنوز باز بود، مشکلاتی داشت و از او دعوت به عمل نمی‌آورد.

انتهای پیام/