عامل قتل مرد جوان در چاقوکشی قهوه‌خانه دستگیر شد

عامل قتل مرد جوان در چاقوکشی قهوه‌خانه دستگیر شد

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، شنبه هفدهم آبان ماه امسال بود که درگیری مرگبار ۳ مرد جوان در قهوه‌خانه‌ای در خیابانی در شرق تهران، به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 گزارش داده شد و خیلی زود تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با دستور  بازپرس کشیک قتل راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی پس از حضور محل حادثه با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه گردن هدف یک ضربه چاقو گرفته و به قتل رسیده بود و در بررسی‌های ابتدایی نیز نشان می‌داد، عامل این جنایت پس از ارتکاب قتل در قهوه‌خانه پا به فرار گذاشته است.

تحقیقات میدانی تیم جنایی حکایت از آن داشت، مقتول که در قهوه‌خانه حضور داشته به دلیل فحاشی و چشم در چشم شدن با قاتل درگیر شده و با ضربه چاقو به قتل رسیده است! همچنین  با تحقیقات تکمیلی مشخص شد این نزاع مرگبار بین 3 نفر در قهوه‌خانه رخ داده است.

پس از انتقال جسد به پزشکی قانونی با دستور بازپرس کشیک قتل، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی اقدامات اطلاعاتی گسترده را کلید زدند و با بازبینی‌ دوربین‌های مداربسته اطراف قهوه‌خانه هویت مرد جنایت کار را شناسایی کردند.

همین کافی بود تا کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با تجزیه‌ و تحلیل‌های اطلاعاتی مخفیگاه قاتل را شناسایی کردند و دوشنبه 21  آذرماه، با یک عملیات ضربتی موفق به دستگیری مرد جنایتکار شدند.

به گزارش تسنیم، متهم صبح امروز به دادسرای جنایی برای بررسی‌های بیشتر منتقل شد و پس از تحقیقات در اختیار دایره ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفت.

انتهای پیام/

منبع : تسنیم