عرضه ۶ محصول سایپا از پنج شنبه

عرضه ۶ محصول سایپا از پنج شنبه

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، طرح جدید فروش محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه آغاز می‌شود و تا ساعت ۸ صبح روز دوشنبه ۶ دی ماه ادامه خواهد داشت.

لازم به ذکر است، فرصت مشارکت در پیش فروش‌های یکساله و مشارکت در تولید محصولات سایپا بر اساس آئین نامه‌های ابلاغی دو روز کاری است اما گروه خودروسازی سایپا برای افزایش رضایت مشتریان و تسهیل جهت مشارکت بیشتر در این طرح‌ها، امکان ثبت نام در روزهای پنجشنبه و جمعه را نیز فراهم کرده است.

در این طرح‌های پیش فروش، گروه خودروسازی سایپا ۶ محصول شاهین. جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا. اس و وانت ۱۵۱ اس. ای با موتور ام .۱۳ را عرضه می‌کند.

متقاضیان خرید این محصولات می‌توانند از طریق سایت https://saipa.iranecar.com/ در یکی از روش‌های پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید و یا هر دو روش ثبت نام کنند.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته، در روز قرعه کشی، ابتدا منتخبین روش پیش فروش یکساله مشخص می‌شوند و در صورت انتخاب برای این طرح، متقاضی در قرعه کشی پیش فروش مشارکت تولید، شرکت داده نخواهند شد.

بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته برندگان قرعه کشی دو روش پیش فروش یکساله و پیش فروش مشارکت در تولید ۷۲ ساعت فرصت دارند که نسبت به واریز وجه اقدام کنند.

منبع : مهر