عزیزی: لبنان تیم قدرتمندی بود/ خود را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کنیم

عزیزی: لبنان تیم قدرتمندی بود/ خود را برای بازی‌های آسیایی آماده می‌کنیم

هنگامه عزیزی پس از کسب عنوان نایب قهرمانی مسابقات غرب آسیا به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: در این دوره از مسابقات شش تیم از کشورهای ایران، لبنان، عمان، سوریه، قطر و عراق شرکت کرده بودند که به صورت گروهی با هم بازی کردند و در نهایت تیم‌های اول تا پنجم مشخص شد. تیم لبنان به مقام قهرمانی رسید ایران هم نایب قهرمان شد.

وی افزود: تیم ایران سال گذشته هم در مسابقات غرب آسیا که در کشور  اردن برگزار شد عنوان قهرمانی را کسب کرد و جواز حضور در  رقابت‌های قهرمانی آسیا را گرفت و امسال هم در مسابقات غرب آسیا موفق به کسب سهمیه مسابقات قهرمانی آسیا شد که شهریورماه در قزاقستان برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی تنیس زیر ۱۲ سال کشورمان سطح مسابقات غرب آسیا را خوب ارزیابی کرد و اظهار داشت: سطح مسابقات غرب آسیا خوب بود مخصوصا تیم میزبان خیلی قوی بود و متاسفانه ما در فینال به آنها باختیم و نایب قهرمان شدیم، اما در مجموع سطح بازی‌ها خوب بود.

عزیزی درخصوص برنامه تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: برای شرکت در مسابقات قهرمانی آسیا قرار هست که سریعتر و با اردوهای بیشتر تیم را برای بازی‌های آسیایی آماده کنیم. ما برای آمادگی تیم به برنامه‌ریزی‌ نیاز داریم که باید درباره آن تصمیم گیری کنیم تا بتوانیم با آمادگی بیشتر در این مسابقات شرکت کنیم.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم