عصبانیت اینتری‌ها از تصمیم جدید میلان

عصبانیت اینتری‌ها از تصمیم جدید میلان

به گزارش خبرگزاری تسنیم، نشریه گاتزتا دلواسپورت ایتالیا از نارضایتی مدیران باشگاه اینتر از تصمیم اخیر همتایان خود در باشگاه میلان برای احداث استادیوم اختصاصی خبر داد.

تا پیش از این به نظر می‌رسید برنامه دو باشگاه شهر میلان احداث استادیومی مشترک برای نقل مکان از سن‌سیرو است، اما گویا سنگ‌اندازی‌های شورای شهر میلان و نبود هماهنگی‌های لازم میان دو باشگاه سبب شده که روسونری به فکر ساخت استادیوم اختصاصی برای خودش باشد که این می‌تواند به منزله پایان شراکت دو باشگاه باشد.

طبق گزارش گاتزتا؛ نراتزوری مراتب نارضایتی خود از تصمیم میلان را به اطلاع مدیران رقیب همشهری رسانده و چیزی که بیش از همه این باشگاه را ناراحت کرده، رسانه‌ای شدن تصمیم روسونری بدون رایزنی با اینتری‌ها بوده است به خصوص که استیون ژانگ رئیس اخیر این باشگاه نیز از جری کاردیناله همتایش در میلان خواسته بود که با یکدیگر ملاقاتی داشته باشند و برای رسیدن به یک استراتژی مشترک صحبت کنند.

این‌طور که پیداست خروج گروه الیوت از میلان و انتقال مالکیت باشگاه به شرکت ردبرد، همه برنامه‌های ژانگ و گروه سونینگ به عنوان مالک باشگاه اینتر را تغییر داده است و مدیران دو باشگاه اکنون در مورد مسئله ورزشگاه با یکدیگر اختلاف نظر دارند. در حالی که ترجیح اینتر ماندن در منطقه سن‌سیروی میلان است – با یا بدون رقیب همشهری – میلان برای ساخت استادیوم اختصاصی ممکن است مجبور به خروج از شهر میلان شود.

انتهای پیام/