علیرضا زاکانی: مدیریت شهری ناظر به ورزش است

علیرضا زاکانی: مدیریت شهری ناظر به ورزش است

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی امروز در تهران برگزار شد. در حاشیه این مراسم علیرضا زاکانی شهردار تهران گفت: بسیار خوشحالم که در این مراسم باشکوه حضور دارم. خوشحالم ستارگان و بزرگان فوتبال که بخش‌های شیرینی را با آنها پشت سر گذاشتیم را اینجا در مراسم رونمایی می بی نم.

وی تصریح کرد: امیدوار هستم با خلق افتخاری دیگر در کنار سایر افتخارات، ملت را سرافراز کنیم. به هر حال مدیریت شهری ناظر به ورزش است و یک رسالت و مسئولیت بزرگ را برای خودش قائل است. اولین ویژگی توجه به ورزش آن است که سلامت جامعه را به ارمغان می‌آورد و این موضوع یک فرصت طلایی است هر چقدر در ورزش سرمایه گذاری کنیم عملاً برای آن جامعه خلق فرصت کرده‌ایم. موضوع دوم این است که ورزش به مشارکت و حمایت مردم نیاز دارد.

شهردار تهران یادآور شد: خوشحالم در این جمع هستم. هر آنچه یاد کرده‌ام در فوتبال کشورمان در اوج وجود دارد. فوتبال ورزش جمعی است که به ما می‌آموزد چگونه کار کنیم و اهداف را تقویت می‌کند. مهم در فوتبال این است که کار جمعی به گل تبدیل شود. همچنین دلدادگی به تیم ملی ایران را به همراه دارد و متوجه می‌شویم خلق افتخاری که صورت می‌گیرد چقدر ارزشمند است.

وی خاطرنشان کرد: امیدوار هستیم گوشه‌ای از خدمات ملی پوشان را ارج بنهیم. ما در حالی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را برگزار می‌کنیم که در غرب آسیا به سر می بریم و این چیزی جز تلاش‌ها و کوشش‌های افرادی نظیر شهید سلیمانی نیست. امیدوارم روحشان با سالار شهیدان همراه شود. امیدوار هستم با همتی که در شورای شهر و شهرداری انجام می‌شود بتوانیم خادمان خوبی در این مسیر باشیم.

زاکانی در پایان با گره زدن تار و پود فرش دستبافتی که قرار است در رویداد جام جهانی به نمایندگان تیم‌هایی که با آنها بازی می‌کنیم اهدا شود، گفت: واقعاً بافت فرش کار سختی است.

منبع : مهر