فریاد انتقام خواهی لشکر سلیمانی/ ما ملت امام حسینیم

فریاد انتقام خواهی لشکر سلیمانی/ ما ملت امام حسینیم

خبرگزاری مهر – گروه استان‌ها: ساعت ۱ و ۲۰ دقیقه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ سردار دل‌ها به آرزوی همیشگی اش رسید؛ اما دل هزاران نفر داغدار شد. از فرزندان شهیدان حرم که چشم به راهش بودند تا والدین شهدا که مانند فرزندی همیشه در کنارشان بود و بعد از گذشت دو سال یک ملت همچنان دلتنگ نگاهش هستند.

مردی که خونش ملت‌ها را به هم پیوند داد

مردی که اسوه ولایتمداری و ابوالفضل زمان بود و در مکتب ثارالله جانش را سال‌ها بر کف دست گذاشته و در بیابان‌های عراق و سوریه شهادت را جستجو می‌کرد در نهایت توسط تروریست‌های آمریکایی به شهادت رسید.

فریاد انتقام خواهی لشکر سلیمانی/ ما ملت امام حسینیم

دو سال می‌گذرد اما داغ بر دل نشسته مردم هنوز تازه است، نماد این حرف را می‌توان امشب در گلزار شهدای کرمان دید، اینجا ایرانی، عراقی، کویتی، یمنی، ترک، روس، پاکستانی، افغانستانی، سوری، لبنانی، کردهای اقلیم کردستان، فلسطینی، تونسی، هندی و … دور هم جمع شده‌اند و حتی اتباع کشورهای آمریکای شمالی و جنوبی و آفریقا هم حضور دارند و هر یک با زبان خود با سردار دل‌ها درد دل می‌کنند.

از لشکر فاطمیون تا حشدالشعبی و زینبیون و بسیج مردمی سوریه و حزب الله و حماسو انصارالله و تا مردم عادی کشورهای منطقه که آزادی خواهی و ظلم ستیزی حاج قاسم آنها را به گلزار کرمان کشانده بر ادامه راهش تاکید دارند

ملتی که خون سردار سلیمانی آنها را با هم متحد کرد هم پیمان بر ادامه راه فرمانده مقاومت هستند، از لشکر فاطمیون تا حشدالشعبی و زینبیون و بسیج مردمی سوریه و حزب الله و حماس، انصار الله و تا مردم عادی کشورهای منطقه که آزادی خواهی و ظلم ستیزی حاج قاسم آنها را به گلزار کرمان کشانده است بر ادامه راهش تاکید دارند و این نشان می‌دهد مردم منطقه هوشیار و بیدار شده‌اند و تنها یک چیز می‌خواهند و آن انتقامی سخت از ظالمانی است که گمان می‌کردند با ترور کردن شهید حاج قاسم سلیمانی می‌توانند این مکتب را متوقف کنند.

اما خونی که بر زمین ریخته شد در امتداد خون شهیدان کربلا مردم را بیدار کرده است، در اینجا که از آن می‌توان به عنوان قطعه از بهشت نام برد آسمان نیز پس از یک سال بغضش ترکیده است و اشک می‌ریزد. اشکی که عزم این ملت را برای ادامه راه حاج قاسم و ولایتمداری جزم تر از گذشته کرده است.

باور کردنی نیست، اینجا از پیرزن قنات ملکی که مادر دو شهید است تا تبعه‌ای آمریکایی که به حقیقت مکتب سلیمانی پی برده است تا مردی از قاره آفریقا تا اهالی کشمیر و اهالی قبیله‌ای از کربلا و عشایر سوریه و مردم جنوب لبنان در کنار جوانی پاکستانی و کودکانی از اقلیم کردستان و اهالی کوچه پس کوچه‌های نجف دور هم جمع شده‌اند و این تجمع با شکوه که کمتر می‌توان مانند آن را در تاریخ معاصر دید ناشی از اخلاص و صداقت شهید سلیمانی است.

مردی که ساده زیست اما اقتداری مانند کوه در مقابل دشمنان اسلام داشت

مردی که ساده زیست اما اقتداری مانند کوه در مقابل دشمنان اسلام داشت و سربازی ساده برای امام خامنه ای بود و گوش به فرمان رهبرش هر جا که مظلومی وجود داشت او نیز برای دادخواهی حاضر می‌شد. حالا به نماد پایداری در مقابل ظلم تبدیل شده است و جوانان می‌کوشند که مانند او باشند.

وقتی زن مسیحی بر دیوار کلیسا نوشت مریم مقدس راحت بخواب که فرزندان زهرا برای نجات ما آمده‌اند. مهری زده شد بر مکتبی که محورش انسانیت و اسلام ناب محمدی بود.

فریاد انتقام خواهی لشکر سلیمانی/ ما ملت امام حسینیم

سردار سلیمانی، فرقی بین مسیحی، سنی و شیعه قائل نبود و در کمال شگفتی امروز در گلزار شهدا کرمان می‌توان پیروان مذاهب مختلف را نیز مشاهده کرد و عجیب‌تر اینکه هر کدامشان داستانی از فداکاری‌های حاج قاسم برای نجاتشان از دست تروریست‌ها عنوان می‌کنند.

این لشکر چند ملیتی از آزادگان جهان از کشورهای مختلف در مقابل استکبار قد بلند کرده‌اند و مکتب سلیمانی را سر دست گرفته و سفیران این مکتب در دیار خود هستند

این لشکر چند ملیتی از آزادگان جهان از کشورهای مختلف در مقابل استکبار قد بلند کرده‌اند و مکتب سلیمانی را سر دست گرفته و سفیران این مکتب در دیار خود هستند.

هر چند شرایط کرونایی امسال نیز موجب شد بسیاری از آنها نتوانند در کرمان حضور یابند اما افرادی که اینجا حضور دارند نماینده‌ای از میلیون‌ها نفر از مناطق مختلف دنیا هستند.

امشب این مردم همزمان با ساعت شهادت این سرباز ولایت فقط خواستار انتقامی سخت از مسببان ترور شهدای مقاومت هستند.

امشب اشک‌های ملت‌های مختلف بر سنگ فرش‌های گلزار شهدای کرمان می‌ریزد اما پرچم‌های سرخ رنگ دادخواهی به اهتزار در آمده است و حالا ایران زمین به امیدی برای ملت‌های منطقه تبدیل شده است.

اینجا قلب جبهه مقاومت است و دل‌های آزادگان جهان به حقیقت مکتب حق طلبی پی برد و حرکتی جدید برای مقابله با استکبار شکل گرفته است.

منبع : مهر