فولاد تیم سرمربی سابق استقلال را شکست داد/ شاگردان نکونام در صدر

فولاد تیم سرمربی سابق استقلال را شکست داد/ شاگردان نکونام در صدر

به گزارش خبرنگار مهر، در ادامه رقابتهای هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا که به میزبانی عربستان برگزار می‌شود، تیم فوتبال فولاد از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد امروز شنبه به مصاف تیم الغرافه قطر رفت و در پایان به برتری یک بر صفر رسید.

شاگردان جواد نکونام در شرایطی برابر این تیم قطری قرار گرفتند که شباب الاهلی امارات با پیروزی که در هفته پنجم کسب کرده بود به صدر جدول صعود کرد و نماینده ایران برای بازپس گرفتن صدر چاره‌ای جز پیروزی نداشت.

در نیمه اول و در دقیقه ۱۵ این بازی آرش رضاوند که در نیمه اول یکی از بهترین‌های فولاد بود با توپ ربایی از بازیکن حریف ساسان انصاری را راهی دروازه حریف کرد که پاس این بازیکن را روی خط محوطه جریمه پاتوسی به زیبایی و با پشت پر برای پری را فرستاد و او هم با ضربه یک ضرب و روی زمین دروازه شاگردان استراماچونی را باز کرد.

فولاد تیم سرمربی سابق استقلال را شکست داد/ شاگردان نکونام در صدر

شیمبا با ضربه‌ای فنی و دقیق دروازه الغرافه قطر را باز کرد

سرمربی سابق استقلال که تیمش برای حذف نشدن در این مرحله به سه امتیاز این دیدار نیاز داشت در نیمه اول نتوانست برابر بازی هماهنگ و بدون اشتباه فولاد حرفی برای گفتن داشته باشد و نیمه اول را با شکست به رختکن رفت اما در نیمه دوم تیم بهتری شد و چند بار تا آستانه باز کردن دروازه فولاد پیش رفت اما شهاب گردان مانع از باز شدن دروازه‌اش شد.

در دقیقه ۸۸ دروازه فولاد به شدت تهدید شد و توپ تا آستانه ورود به دروازه هم رفت اما سینا شاه عباسی با تکلی دیدنی اجازه نداد دروازه خالی باز شود. فولاد در دقایق پایانی به شدت تحت فشار قرار گرفت اما در نهایت موفق شد از گل زده خود مراقبت کند و یک بر صفر پیروز این دیدار شود.

در دقایق پایانی این دیدار بازی به خشونت کشیده شد و به خاطر خطایی که بازیکنان الغرافه روی بازیکن فولاد مرتکب شدند بازیکنان دو تیم دقایقی به برخورد فیزیکی و مجادله با یکدیگر پرداختند که در نهایت با اخراج یکی از بازیکنان الغرافه ماجرا خاتمه پیدا کرد.

تیم فوتبال فولاد خوزستان با این پیروزی ۱۱ امتیازی شد و در صدر جدول گروه C مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا قرار گرفت تا به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا صعود کند.

منبع : مهر