لزوم برخورد با مافیای خودرو/ مشکل سوخت کشاورزان حل شود

لزوم برخورد با مافیای خودرو/ مشکل سوخت کشاورزان حل شود

به گزارش خبرنگار مهر، کیوان مرادیان کوچک‌سرائی نماینده مردم قائمشهر در مجلس شورای اسلامی ظهر امروز (دوشنبه ۱۵ فروردین ماه) گفت: امروز کشاورزی علی‌رغم مشکلات عدیده قبلی، با مشکلات سوخت، کود، سم و نداشتن برق برای چاه‌ها و پمپاژها مواجه شده است. انتظار داریم رئیس‌جمهور دستور ویژه‌ای صادر کرده یا اختیار لازم را به استانداران بدهد تا در موضوع سوخت راه‌حل ضرب‌الاجلی اتخاذ شود.

وی با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی و ستاد مبارزه با قاچاق در رابطه با بحث کشاورزان باید منسجم عمل کنند تا این موضوع حل شود،افزود: قاچاق در محل‌های دیگری رخ می‌دهد و کشاورزان به دنبال قاچاق چند لیتر سوخت نیستند. باید اجازه دهیم بخشی از مشکلات کشاورزان کاهش پیدا کند.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس در رابطه با تلفات تصادفات جاده‌ای گفت: یکی از مهم‌ترین عوامل آمار بالای تلفات تصادفات جاده‌ای، ضعف ایربگ‌های ماشین‌های داخلی است. نمی‌دانیم مشکل وجود مافیای خودرو چه زمانی حل می‌شود اما امید داریم با مصوبه مجلس، دولت بتواند بخشی از این موضوع را حل کند.

مرادیان در پایان با اشاره به چالش تداخلات اراضی روستایی گفت: مشکل وقف و تصرف زمین‌های مردم بدون اسناد قبلی و صرفاً با ادعاهای کذب، چالشی جدی است که باید به آن رسیدگی شود.

منبع : مهر