لیگ تنیس روی میز با کیفیت تر از ۳۰ دوره قبل بود

لیگ تنیس روی میز با کیفیت تر از ۳۰ دوره قبل بود

داریوش ضرغام پور در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه سی و یکمین دوره رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور شامگاه جمعه با قهرمانی تیم نفت به پایان رسید، در مورد این فصل مسابقات و چگونگی پیگیری آن توضیح داد.

وی با یادآوری اینکه رقابت های امسال با حضور هفت تیم و طی سه دور برگزار شد، گفت: دیدارهای این دور از مسابقات به نسبت ادوار گذشته مسابقات باشگاهی از خیلی بیشتر و بالاتری برخوردار بود و اینکه تا دور سوم و پایان و برگزاری دیدارهای آخر، تکلیف قهرمان و حتی سایر رده ها مشخص نشده بود، گواه این ادعا است.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز یادآور شد: در دور پایانی نفت آبادان با شکست پاکنژاد اسپرت قهرمانی خود را مسجل کرد. در این دور فراسنج هم با بردی که برابر رعد پدافند به دست آورد توانست نایب قهرمانی را از خود کند. همچنین دانشگاه آزاد اسلامی هم به واسطه امتیاز کاملی که در این دور از رقابت با شهرداری کرج به دست آورد موفق شد در جایگاه مشترک با رعد پدافند قرار بگیرد.

ضرغام پور در مورد عاملی که بیشترین تاثیر را در پیگیری با کیفیت مسابقات داشته است، خاطرنشان کرد: به غیر از نیما عالمیان، سایر بازیکنان ملی پوش و با تجربه تنیس روی میز در این دوره رقابت ها شرکت داشتند. بازیکنان جوان تر هم به نسبت همیشه آماده تر بودند و بعضا رقابت های نزدیکی با قدیمی ترها داشتند. در چند دیدار هم همین بازیکنان جوان موفق شدند با تجربه تر از خود را شکست دهند.

وی در مورد دلیل غیبت نیما عالمیان در این دوره لیگ برتر تنیس روی میز تصریح کرد: قرارداد نیما با نفت آبادان منعقد شده بود. حتی اسم این بازیکن در فهرست بازیکنان نفت به کمیته مسابقات اعلام شده بود اما به خاطر اقامت در فرانسه و مشکلات رفت و آمد، در نهایت مسئولان باشگاه و خودِ نیما عالمیان به توافق رسیدند که این همکاری برای این فصل مسابقات به مرحله اجرا نرسد.

مسئول کمیته مسابقات فدراسیون تنیس روی میز در مورد ورودیه ۵۵ میلیون تومانی که تیم های شرکت کننده در لیگ موظف به پرداخت آن بودند، گفت: تا پیش از مرحله دوم مسابقات، برخی تیم ها این ورودیه را پرداخت نکرده بودند اما در نهایت پرونده مسابقات در شرایطی بسته شد که همه تیم ها از این حیث با فدراسیون تسویه حساب کرده اند. البته دو تیم رعد پدافند و عقاب نهاجا به دلیل نظامی بودن معاف از ورودیه بودند.

ضرغام پور ابراز امیدواری کرد که فصل آینده رقابت های باشگاهی با حضور تعداد تیم های بیشتر و کیفیت بالاتر برگزار شود.