ماجرای تغییر هیات مدیره پرسپولیس و تعیین مدیرعامل جدید چه بود؟

ماجرای تغییر هیات مدیره پرسپولیس و تعیین مدیرعامل جدید چه بود؟

به گزارش خبرنگار مهر، باشگاه پرسپولیس ماه‌ها است که با سرپرستی مجید صدری اداره می‌شود و وزارت ورزش و جوانان هنوز مدیرعاملی برای این باشگاه تعیین نکرده است. هرچند گفته می‌شد صدری خودش شانس مدیرعاملی در پرسپولیس را دارد اما مذاکره حمید سجادی وزیر ورزش با چند گزینه از جمله رضا درویش و مهرعلی باران چشمه نشان داد موضع وزارتخانه چیز دیگری است.

در هفته گذشته خبرهایی از ایجاد تغییرات در هیات مدیره پرسپولیس و حضور افرادی چون بیژن ذوالفقارنسب، محمد پنجعلی، رضا درویش و مهرعلی باران چشمه مطرح شد.

امروز حمید سجادی بدون نام بردن از این افراد تایید کرد که قرار بوده تغییراتی در هیات مدیره پرسپولیس ایجاد شود اما این موضوع ظاهرا منتفی شده و کار همچنان با صدری جلو خواهد رفت.

وزیر ورزش امروز در حاشیه مسابقات انتخابی تیروکمان دانشجویان در جمع خبرنگاران گفت: در حال بررسی هستیم و با مشورت با سرپرست باشگاه کار را پیش می‌بریم. هفته قبل قرار بود یکی، دو نفر به هیات مدیره پرسپولیس اضافه و یکی، دو نفر هم کم بشوند تا هیات مدیره تقویت شود.

سجادی ادامه داد: قرار بود این اعضای هیات مدیره تصمیم بگیرند که سرپرست باشگاه به کارش ادامه بدهد و یا سرپرست و مدیرعامل جدید انتخاب شود.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: در حال حاضر با صدری و همکاری هیات مدیره پرسپولیس کار را جلو می بریم و مشکلی هم نیست. هر روز با صدری در تماس هستم و دو شب پیش هم جلسه مفصلی در دفتر ما برگزار شد.

منبع : مهر