ماجرای ورود پنهانی یک هوادار به رختکن ناپولی پس از قهرمانی

ماجرای ورود پنهانی یک هوادار به رختکن ناپولی پس از قهرمانی

به گزارش خبرگزاری تسنیم، یکی از هواداران ناپولی ادعا کرد؛ این شانس را داشته که اولین جشن قهرمانی بازیکنان ناپولی در رختکن‌شان در ورزشگاه داچیا آره‌نا را از نزدیک مشاهده کرده است.

ناپولی پنجشنبه هفته گذشته با یک امتیازی که از تساوی یک – یک در خانه اودینزه کسب کرد، قهرمانی‌اش در سری A را قطعی کرد و اولین جشن قهرمانی این تیم در رختکن برگزار شد. این جشن اما یک میهمان ناخوانده داشت؛ یک هوادار که به صورت پنهانی و دور از چشم نگهبانان توانسته بود خودش را به رختکن برساند.

این هوادار که سالواتوره بالزانو نام دارد به رادیو مارته ایتالیا گفت که چگونه توانسته از میان نگهبانان ورزشگاه دیه‌گو مارادونا عبور کند.

طبق گفته بالزانو همراه با هزاران هوادار دیگری که در پایان بازی وارد زمین چمن شده بودند، توانسته از مقابل نگهبانان عبور کند اما برخلاف آنها کنار ورودی تونل رختکن‌ها می‌ماند و وانمود می‌کند که در حال مکالمه با تلفن است تا نگهبانانی که برای برگرداندن جمعیت به سکوها از کنارش می‌گذرند به او شک نکنند و از کنارش بگذرند. به این ترتیب هوادار ناپولی خودش را به رختکن این تیم می‌رساند و همراه با بازیکنان چند دقیقه‌ای جشن می‌گیرد تا اینکه امیر رحمانی بازیکن ناپولی متوجه حضور یک فرد غریبه در رختکن می‌شود و بالزانو لحظاتی بعد رختکن را ترک می‌کند اما در مسیر خروجش جلوی رختکن اودینزه می‌ایستد و از آنها هم تقاضای عکس و امضا می‌کند.

انتهای پیام/