مارسلو بازی بعدی رئال مادرید را از دست داد/ حضور بنزما و مندی در هاله‌ای از ابهام

مارسلو بازی بعدی رئال مادرید را از دست داد/ حضور بنزما و مندی در هاله‌ای از ابهام

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه مارکا، بازی سه‌شنبه شب رئال مادرید در خانه برابر چلسی در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا یکی از سنگین‌ترین بازی‌های این فصل تیم تحت هدایت کارلو آنچلوتی بود. کهکشانی‌ها اگرچه بازی را با نتیجه 3 بر 2 باختند اما در مجموع دو بازی رفت و برگشت با نتیجه 5 بر 4 پیروز شدند و صعود کردند.

این پیروزی اما برای رئال مادرید هزینه‌هایی هم داشت که شامل مصدومیت سه بازیکن تیم شد. دو تا از این بازیکنان مدافعان چپ تیم فرلان مندی و مارسلو هستند. مندی در دقیقه 78 بازی آسیب دید و جای خود را به مارسلو داد، اما مدافع برزیلی هم آسیب دید و به سبب آن بازی یکشنبه هفته آینده تیمش برابر سویا را از دست می‌دهد.

مصدوم دیگر تیم کریم بنزماست که البته آسیب‌دیدگی او شدید نیست، اما این احتمال وجود دارد که کارلو آنچلوتی سرمربی تیم نخواهد ریسک کند و به بنزما و مندی استراحت بدهد. علاوه بر بنزما و مندی، وضعیت ناچو فرناندس دفاع وسط تیم هم در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و او نیز ممکن است که نتواند برابر سویا بازی کند.

رئال مادرید با توجه به حاشیه امنیت ۱۲ امتیازی‌اش در جدول رده‌بندی لالیگا، فاصله زیادی تا کسب عنوان قهرمانی ندارد و به همین دلیل شاید ترجیح دهد که مهره‌های ارزشمند خود را برای ادامه پیشروی در لیگ قهرمانان اروپا حفظ کند، تورنمنتی که در مرحله نیمه نهایی آن رقیب سرسختی مانند منچسترسیتی خواهد داشت.

 

انتهای پیام/

منبع : تسنیم