مجازات احتمالی بارسلونا با گزارش داوری ال‌کلاسیکو

مجازات احتمالی بارسلونا با گزارش داوری ال‌کلاسیکو

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال بارسلونا نه تنها آخرین ال‌کلاسیکو فصل را در خانه 4 بر صفر به رئال مادرید باخت و از جام حذفی اسپانیا هم حذف شد بلکه ممکن است به خاطر اتفاقاتی که در حاشیه این بازی رخ داد، مجازات شود.

طبق گزارش نشریه آ اس اسپانیا، خوان مارتینس مونوئرا داور بازی شب گذشته (چهارشنبه) بارسلونا و رئال مادرید در ورزشگاه نوکمپ، در گزارش خود اشاره کرده است که هواداران تیم میزبان دو بار باعث به خطر افتادن سلامت بازیکنان و هواداران تیم رقیب شده‌اند و به سبب آن، بازی هم دقایقی متوقف شد. با وجود هشدار مسئولان ورزشگاه به هواداران از طریق بلند‌گوها، هواداران بارسا که از نمایش تیم‌شان در نیمه دوم هم عصبانی بودند، به پرتاب اشیای مختلف از روی سکوها ادامه دادند.

مونوئرا نیز در گزارش خود به این موضوع اشاره داشته و نوشته است که در دقیقه ۷۴ بازی چندین فندک از سوی هواداران بارسلونایی مستقر در پشت دروازه رئال مادرید به داخل زمین پرتاب شد که البته هیچ یک از آنها به بازیکنی اصابت نکرد. در این گزارش به تکرار این اتفاق در دقیقه ۸۰ بازی هم اشاره شده است که این بار اشیای پرتاب شده که شامل دو بطری آب و سکه هم می‌شد، به تیبو کورتوا دروازه‌بان رئال مادرید اصابت کرد، اما خوشبختانه منجر به آسیب‌دیدگی او نشد.

 

هنوز مشخص نیست که این اتفاقات چه تبعاتی برای بارسلونا به همراه خواهد داشت، اما در گیر و دار نبرد برای اثبات بیگناهی در پرونده رشوه دادن به نایب رئیس سابق کمیته داوران اسپانیا، یک نزاع حقوقی جدید، جریمه یا محرومیت، آخرین چیزی خواهد بود که خوان لاپوتا و همکارانش در کادر مدیریتی باشگاه می‌خواهند.

انتهای پیام/