مطالبه مردم برخورد قاطع با اغتشاشگران و جانیان است

مطالبه مردم برخورد قاطع با اغتشاشگران و جانیان است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد نبی موسوی فرد شامگاه پنج‌شنبه در حاشیه عیادت از مصدومان حادثه تروریستی ایذه در بیمارستان گلستان اهواز اظهار کرد: حادثه روز گذشته همه ما را متأثر کرد و مجدداً شهادت هفت نفر از مردم و حافظان امنیت را به همه به ویژه خانواده‌های این افراد تسلیت عرض می‌کنم.

وی افزود: پنج نفر از مصدومان این حادثه در بیمارستان گلستان اهواز بستری هستند و خدمات عالی به این افراد ارائه شده که خوشبختانه خطر از سر این مصدومان گذشته است.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد بیان کرد: از سه مصدوم بستری در بیمارستان امام (ره) اهواز نیز عیادت خواهیم کرد.

امام جمعه اهواز بیان کرد: دشمن بیکار نمی‌نشیند و بیش از ۴۰ سال است که هر کاری از دستشان بر می‌آید انجام داده‌اند اما به تعبیر حضرت آقا نتوانسته‌اند.

وی افزود: قطعاً ملت ایران اسلامی از مسائل اخیر عبور خواهد کرد. مردم در صحنه هستند اما مطالبه همه مردم این است که با اغتشاشگران به ویژه آنهایی که جنایت کردند و قاتل هستند، برخورد قاطعی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، در حادثه کور تروریستی شامگاه چهارشنبه در ایذه که با به رگبار بستن مردم و مأموران حافظ امنیت از سوی ۲ موتور سوار در مرکز شهر ایذه رخ داد هفت نفر شهید و چندین نفر دیگر مجروح شدند. چهار مرد، یک کودک ۹ ساله و یک زن جزو شهدای این حادثه تروریستی هستند.

منبع : مهر